Web Analytics Made Easy - Statcounter

سناتور ایالت کنتیکت در سنای آمریکا سیاست کشورش درباره ونزوئلا را فاجعه مطلق خواند و گفت واشنگتن کسی را به عنوان رهبر کاراکاس می‌شناسد که حتی دفتری برای خود ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «کریس مورفی» در نشست کمیته روابط خارجی سنا گفت: «ما آوریل سال گذشته تلاش کردیم تا نوعی کودتا ترتیب دهیم اما وقتی تمامی ژنرال هایی که ما فکر می کردیم از مادورو جدا خواهند شد در کنار او ایستادند، به ضرر ما تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این سناتور ایالت کنیتکت افزود: «ما کسی را به عنوان رهبر ونزوئلا می شناسیم که کنترلی بر دولت ندارد و ارتش دست او نیست و حتی دفتری ندارد.»

مورفی سیاست آمریکا در ونزوئلا را «فاجعه تمام» خواند و تصریح کرد: «با گذاشتن الیووت آبرامز، (نماد امپریالیسم آمریکا در آمریکای لاتین در سمت مسئول سیاستی امور ونزوئلا) و عمل به تنهایی، ترامپ به مادورو کمک کرد تا ارتش و بیشتر کشور را با خود علیه آمریکا همراه کند و گوایدو را به عنوان سرباز پیاده آمریکا نشان دهد.»

ادامه دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ونزوئلاایران یک سوپرمارکت در ونزوئلا افتتاح کرداولین مستند از نفتکش‌های ایرانی حامل بنزین به ونزوئلا در مرحله تدوین است

انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" ونزوئلا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" ونزوئلا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ لبنان|آخرین آمار تلفات انفجار مهیب بیروت؛ ۱۰۰ کشته، بیش از ۴ هزار زخمی/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای +فیلم و عکس ۲ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۳ اولین بیانیه حزب الله لبنان پس از انفجار مهیب بیروت ۴ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد ۵ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت ۶ چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ ۷ چرایی وحشت حکام عرب حاشیه خلیج فارس از شکست احتمالی ترامپ ۸ لبنان| تازه‌ترین آمار تلفات انفجار بیروت/ شمار کشته‌ها به ۱۰۰ نفر رسید مهمترین اخبار بین الملل آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ بازگشت هزاران نفر به منازل تا ۲ یا ۳ ماه ممکن نیست آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| الاخبار: بهره‌برداری سیاسی عربستان و آمریکا از مصیبت لبنانی‌ها لبنان| راه‌اندازی کمپین اهدای خون به حادثه‌دیدگان انفجار بیروت توسط حزب‌الله دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ بازگشت هزاران نفر به منازل تا ۲ یا ۳ ماه ممکن نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا ونزوئلا اخبار آمریکا ونزوئلا انفجار بیروت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن

وزیر خارجه آمریکا، که هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی واشنگتن به تایوان به چین سفر کرده، گفت که واشنگتن به‌دنبال رقابت اقتصادی سالم با پکن است.

به گزارش مشرق، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که با هدف حل تنش‌ها میان واشنگتن و پکن با هدف توسعه روابط دوجانبه به چین سفر کرده است، از پکن خواست تا زمینه فعالیت شرکت‌های آمریکایی در این کشور را فراهم کند.

بلینکن آنچه را که واشنگتن به‌عنوان رویه‌های تجاری ناعادلانه چین توصیف می‌کند، در نشست با مقامات دولتی محلی چین در مرکز مالی شانگهای مطرح کرد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: بلینکن با مقام ارشد شهر، دبیر حزب حاکم ملاقات کرد و نگرانی‌های خود را در مورد سیاست‌های تجاری چین و شیوه‌های اقتصادی آن مطرح کرد.

بلینکن تاکید کرد که آمریکا به‌دنبال رقابت اقتصادی سالم با چین و زمینه بازی برابر برای کارگران و شرکت‌های آمریکایی فعال در چین است.

در این بیانیه آمده است: دو طرف بر اهمیت روابط بین مردم آمریکا و چین، از جمله گسترش مبادلات بین دانشجویان، دانش‌پژوهان و بازرگانان تاکید کردند.

واشنگتن و چین به‌طور فزاینده‌ای بر سر نحوه عملکرد شرکت‌های آمریکایی در چین و صادرات و ظرفیت تولید چین اختلاف نظر دارند. این اختلافات همچنین در پی آنچه حمایت پکن از مسکو در جنگ با اوکراین خوانده شده، تشدید شده است.

انتظار می‌رود سفر بلینکن به چین که تازه‌ترین ارتباط میان مقامات ارشد دو کشور است، شامل رایزنی درباره مسائل مختلفی از اقتصادی گرفته تا سیاسی و نظامی باشد.

هم‌زمان با ورود آنتونی بلینکن به چین، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با امضای مصوبه کنگره مبنی بر اعطای بسته کمکی چند میلیارد دلاری آمریکا به تایوان، آن را اجرایی کرد. این بسته شامل ۸ میلیارد دلار کمک در جهت مقابله با حمله نظامی احتمالی چین است.

بلینکن قرار است روز جمعه در پکن با وانگ یی، وزیر خارجه چین دیدار کند. همچنین احتمالا او قرار است دیداری نیز با شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین داشته باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا