Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:41:59 GMT

فرهادی‌زاد: بسکتبال بانوان را حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۰۵۱

فرهادی‌زاد: بسکتبال بانوان را حمایت می‌کنیم

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه بسکتبال بانوان بویژه بسکتبال سه نفره پیشرفت خوبی در مسابقات بین المللی داشته است و ما هم برای تسریع پیشرفت‌شان از آنها حمایت می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

مهین فرهادی‌زاد در مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان در سال 98 به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: امروز مراسم قدردانی از ورزشکارانی بود که در لیگ بسکتبال سال 98 حضور داشتند و روی سکو رفتند و فدراسیون هم این تلاش را بدون پاسخ نگذاشت و فضایی را ایجاد کرد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تعدادی از بازیکنان هر تیم از آنها قدردانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انگیزه قهرمانی فضا را برای ادامه راه بازیکنان در رشته بسکتبال فراهم می‌کند و همینطور قدردانی از باشگاه‌ها که ورزشکاران را حمایت می‌کنند.

زمان آغاز لیگ برتر بسکتبال مشخص شد

معاون وزیر ورزش اظهار داشت: بسکتبال بانوان بعد از پیروزی انقلاب فعالیت خود را شروع کرد و با توجه به اینکه یک رشته پرهیجان و بسیار جذاب است علاقمندان زیادی را از میان دختران جذب کرد و خوشبختانه طی دو سال گذشته زمینه حضور آنها در میادین بین المللی به وجود آمد و در اندوخته تجربیاتی که طی سال‌های گذشته داشتند شرایطی مهیا شد که تیم بسکتبال سه نفره در میان کشورهای مطرح دنیا توانایی خود را نشان دهد.

وی در پایان حمایت  خود را از بسکتبال بانوان اعلام کرد و ادامه داد: بسکتبال ما تلاش کرد و ما هم در خصوص حمایت از آنها و ایجاد شرایط قوی‌تر آنها در مسابقات بین المللی تلاش می‌کنیم با سرعت بیشتری رشد کنند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,32,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بانوان ایران بسکتبال بیشتر بخوانید... مراسم اختتامیه لیگ‌برتر بسکتبال بانوان برگزار شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مراسم اختتامیه لیگ‌برتر بسکتبال بانوان برگزار شد واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بانوان ایران بسکتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن ۲ معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ۳ ابراهیمی: پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است/ سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در آسیا را زده‌ایم ۴ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۵ پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم لیگ برتری به بازیکن مدنظر گل‌محمدی ۶ گزینه‌های جانشینی ساری در یوونتوس ۷ اوساگونا ناآماده‌ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس ۸ تورس پس از پیوستن به منچسترسیتی: تیم گواردیولا یکی از هجومی‌ترین تیم‌های دنیاست مهمترین اخبار ورزشی سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ کیانی: به حیدری گفتم می‌ترسم با کوچک‌ترین برخورد برای استقلال پنالتی بگیری/ اگر قهرمان نشدیم همه مقصر هستیم راهکار باشگاه استقلال برای پرداخت طلب بویان و شفر مشخص شد آخرین روزهای باقری در پرسپولیس/ همه چیز آماده برای جدایی آقاکریم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ بازگشت هزاران نفر به منازل تا ۲ یا ۳ ماه ممکن نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بانوان ایران بسکتبال بسکتبال بانوان ایران بسکتبال لیگ برتر بسکتبال بسکتبال بانوان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم

یکصد و بیست و نهمین نشست هیأت عالی شورای وحدت اصولگرایان در دفتر مرکزی این شورا برگزار و حاضرین در مورد سیاست‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث و تصمیم گیری کردند.

منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیأت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر شد که فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.

متکی گفت: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.

وی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

شورای وحدت در مرحله اول انتخابات در تهران و سایر حوزه‌ها فهرست خود را ارائه کرده بود. این شورا پس از اعلام نتایج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۹۰ نفر از منتخبان در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم