Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:37:54 GMT

بیش از ۵۰ نقطه از شهر کرمان در شب عید غدیر نورافشانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۱۶۲

بیش از ۵۰ نقطه از شهر کرمان در شب عید غدیر نورافشانی می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از نورافشانی بیش از ۵۰ نقطه از شهر کرمان در شب عید غدیر خبر داد. - اخبار استانها -

حسین انجم‌شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم اظهار داشت: خداوند در روز عید غدیر خم توسط رسول خدا (ص) دین اسلام را بر مسلمین کامل کرد و پیامبر بزرگوار ما امام علی (ع) را به‌عنوان امام جامعه معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) در میان مسلمانانی که از سفر حج برمی‌گشتند رسالت خود را تکمیل کرد گفت:عید غدیر از بزرگترین اعیاد شیعیان است و مقام معظم رهبری از عید غدیر به عنوان عیدالله الاکبر تعبیر کردند.

پویش دانش آموزی اطعام غدیر "به توان میلیون" در استان کرمان راه‌اندازی شدفعالیت هیئت تعزیه‌خوانی ده‌زیار کرمان با شعار هیئت تعطیل نیستاز راه‌اندازی کاروان‌های شادی تا اطعام نیازمندان در استان کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئولیت کارگروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد غدیر استان کرمان را به عهده گرفته است افزود:در این راستا جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی مختلفی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه چاپ و توزیع پوستر با موضوع غدیر در سطح استان کرمان انجام شده است گفت:تبلیغات و فضاسازی سطح شهرها، میادین و سردرب مغازه‌ها و اتحادیه‌ها را در برنامه داریم.

انجم‌شعاع از برگزاری مسابقه عکس موبایلی از نورافشانی شب عید غدیر و اهدای جوایز به 10 نفر از برگزیدگان خبر داد و افزود:شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به شماره 09370297086 در فضای مجازی ارسال کنند.

وی عنوان کرد: مراسم نورافشانی در بیش از 50 نقطه از شهر کرمان و نورباران آسمان شهر کرمان در ساعت 21 شب عید غدیر توسط تشکل‌های مردمی، شهرداری کرمان، بقاع متبرکه، هیئات مذهبی و پایگاه‌های بسیج مقاومت انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در شب عید غدیر قرائت دعای " الهی عظم البلاء" در  ساعت 20:55 دقیقه از مساجد، تکایا و بقاع متبرکه پخش می‌شود.

وی افزود: ارسال مطالب از جمله احدیث و روایات و سخن بزرگان از جمله امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به رسانه‌ها در رابطه با عید غدیر خم و ولایت امیرالمومنین(ع) جهت انتشار انجام شده است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... امام جمعه موقت تهران: "عید غدیر" عید بیعت با امیرالمومنین(ع) و ولایت فقیه است جانشین سپاه استان کرمان: راهیان بهشت مقاومت در کشور راه‌اندازی شد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: حاج قاسم با درخشش در مکتب غدیر صاحب مکتب شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه موقت تهران: "عید غدیر" عید بیعت با امیرالمومنین(ع) و ولایت فقیه است جانشین سپاه استان کرمان: راهیان بهشت مقاومت در کشور راه‌اندازی شد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: حاج قاسم با درخشش در مکتب غدیر صاحب مکتب شد واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۲ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۳ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۴ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۵ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۶ ‌نفوذ جریان‌های سیاسی ‌به فضای دانشگاه‌های کردستان / اساتید متدین و انقلابی منزوی شده‌اند ۷ قدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم ۸ گزارش| قفل ۳۰ ساله بر درب بزرگ‌ترین پروژه صنعت آب غرب کشور/ سد تالوار در کماست مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند تذکر شدیدالحن فرمانده سپاه ‌آذربایجان غربی به ضدانقلاب / کوچک‌ترین تخطی با سیلی سخت سپاه ‌مواجه خواهد شد گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب ورزشکاران آسیب نخاعی / پارالمپیک‌های ایران در زمین خاکی و ‌ناهموار ‌تمرین می‌کنند بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ بازگشت هزاران نفر به منازل تا ۲ یا ۳ ماه ممکن نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سپاه استان کرمان شب عید غدیر راه اندازی ترین اخبار شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام چهار شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین خواهند شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد عصر امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام خبر داد و افزود: ۲۳۱ نقطه از استان برای میزبانی از شهدای گمنام درخواست دارند.

وی بیان کرد: از هشت مکانی که سال گذشته مصوب شده بود، چون ساخت و ساز اولیه یادمان در سه نقطه انجام شده، پیکرهای مطهر شهدا در این نقاط تدفین می‌شوند که شامل کوهپایه کرمان، سیرجان و رفسنجان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ یادمان شهدای گمنام با ۳۲۲ شهید در استان کرمان وجود دارد.

همچنین محمدمهدی فداکار باستاندار کرمان در این جلسه اظهار کرد: مکان‌های عمومی مانند معراج شهدا، یادمان‌ها، ساختمان‌های بسیج در شهرستان‌ها که پاتوق اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، ثبت ملی شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های اختصاصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور راویان برای جهاد تبیین، تبلیغات محیطی و تجلیل از پیشکسوتان و جانباران به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان همچنین از شهدای گمنام به‌عنوان عزیزان مردم نام برد و بر تکریم و احترام آنها تاکید کرد و ادامه داد: باید ابتدا یادمان شهدای گمنام ساخته شود و بعد شهید را دفن کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است