Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@07:08:26 GMT

سارق خودروهای مدل پائین در اراک دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۲۷۷

سارق خودروهای مدل پائین در اراک دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی استان در گفتگو با خبرآنلاین استان مرکزی در تشریح جزئیات این خبر افزود : در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای سواری مدل پایین و اقدام به جداسازی قطعات با ارزش آن از جمله باطری ، ضبط و باند در سطح شهر اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: با توجه به سرنخ هایی که در روند رسیدگی به پرونده به دست آمد ، سارق در یکی از محله های این شهرستان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارق به ۵ فقره سرقت خودرو های پراید مدل پائین با همدستی یک فردی به عنوان خریدار اموال مسروقه خاطرنشان کرد: در عملیاتی جداگانه همدست متهم نیز دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان شد.
 
سرهنگ " چهری" اظهار داشت: سارق دستگیر شده در ادامه تحقیقات فنی پلیس بیان داشت، از آن جایی که خودروهای مدل پائین از ایمنی کمتری برخوردار می باشند، بیشتر این نوع خودروها را برای سرقت انتخاب می کرده و پس از اوراق کردن وسایل آنها در مخفیگاهش، اموال مسروقه را به افراد مالخر می فروخته است.
 
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و اطلاع پیرامون شناسایی سارقین و یا تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی شان را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

46

کد خبر 1418352

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان

سردار جلیل موقوفه‌ای  از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: کشف محموله تاغ و سوخت، دستگیری سارق و بازگشت پول به حساب شاکی از مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس بخش بسطام سارق سیم و کابل برق حین سرقت روی دکل دستگیر شد، افزود: این سارق سابقه‌دار غیر بومی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل با انگیزه تهیه مواد مخدر اعتراف کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی مهدیشهر شناسایی شد، ابراز داشت: این محموله از استان های شمالی بارگیری و به مقصد سیستان بلوچستان در حرکت بود که خروجی حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق از خودرو سمند در حوزه شهرستان سمنان کشف شد، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد