Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:45:32 GMT

نگرانی لاتزیو از آینده اینزاگی؛ خطر یووه در کمین

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۴۰۱

نگرانی لاتزیو از آینده اینزاگی؛ خطر یووه در کمین

درحالیکه یوونتوس به دنبال اغوای سیمونه اینزاگی سرمربی موفق لاتزیو است این تیم قصد دارد برای حفظ او دستمزدش را افزایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، کالیچیو مرکاتو مدعی است درحالیکه لاتزیو مترصد است هر طور شده سیمونه اینزاگی سرمربی موفق خود را حفظ کند و به زودی جلسه‌ای بین باشگاه و او برای تمدید قرارداد منعقد خواهد شد اما باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن او تلاش می‌کند و سعی دارد اینزاگی را برای پیوستن به بیانکونری ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رسانه می‌گوید هنوز تاریخ جلسه مهم بین اینزاگی و لاتزیو اعلام نشده. اما منابع این روزنامه گفته اند که این جلسه روز یکشنبه آینده 9 آگوست برگزار خواهد شد. البته کالچیو مرکاتو می‌گوید سیمونه اینزاگی پیش از این به صورت شفاهی به رئیس باشگاه لاتزیو قول داده که قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 

 

شرایط جدیدی که لاتزیو قصد دارد به اینزاگی پیشنهاد دهد یک قرارداد به مدت دست کم دو سال و نیم خواهد بود و اینزاگی در این مدت به ازای هر فصل 2.5 میلیون یورو دستمزد گرفته و پاداشهایی جداگانه هم دریافت خواهد کرد.

 

اما از سوی دیگر اینزاگی از باشگاه خواسته که بازیکنان مد نظرش را در طول تابستان به خدمت بگیرد. او بیشتر به دنبال بازیکنان کارآمد است و یک مدافع، یک وینگر چپ‌، یک هافبک و دو مهاجم می خواهد.

 

تنها نگرانی لاتزیو تلاش یوونتوسی‌ها برای جذب اینزاگی است. همه در ایتالیا می‌دانند که سیمونه به یوونتوس علاقه مند است و همین سال گذشته تماس‌هایی بین پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس و اینزاگی برای پیوستن او به بیانکونری انجام شده بود.

 

 

یوونتوس لاتزیو سیمونه اینزاگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس لاتزیو سیمونه اینزاگی سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ عملیات کمین حزب‌الله در رویسات العلم

حزب‌الله لبنان ویدئویی از عملیات کمین خود در رویسات العلم را منتشر کرد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • فیلم| عملیات کمین حزب‌الله در رویسات العلم
  • فیلم/ عملیات کمین حزب‌الله در رویسات العلم
  • نگرانی از گاف‌های بی‌پایان