Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبی با اشاره به حوادث طبیعی استان لرستان و شرایط دشوار کوهستانی استان، گفت: شرکت برق استان در خدمت رسانی به مردم فعالیت جهادی و موفق داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« محبی» امروز(15 مرداد) در بازدید از شرکت توزیع برق لرستان، اظهار داشت: باتوجه به اینکه وضعیت استان لرستان خاص است و خدمت رسانی در آن با دشواری هایی نظیر حادثه سیل سال قبل،صعب العبور بودن بعضی از مناطق کوهستانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همراه است، پرسنل شرکت توزیع از جان ودل مایه گذاشتند و بصورت جهادی در تمام طول ساعات شبانه روز به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توانیر با تقدیر از فداکاری و از جان گذشتگی کارکنان شرکت برق لرستان، گفت: کارکنان شرکت برق لرستان در زمان رخداد سیل لرستان در  در کوتاهترین زمان ممکن شرایط مناطق سیل زده را به حالت عادی برگرداندند.

 

محبی ابراز داشت: شرکت توزیع باید در این برهه از زمان از توانایی های مردم و نهادهای مردمی درخصوص انجام امورات فرهنگی و سایر زمینه ها بیشترین استفاده ها را ببرند و در بیشتر کارها مردم را دخیل نمایند که همین امر موجبات رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم می آورد.

 

وی افزود: در حال حاضر بحران هایی که برای کشور ایجاد می شود در بعضی از مواقع باعث خسارت به شبکه های برق می شود که پرسنل شرکتهای توزیع برق در سراسر کشور با از خودگذشتگی و کار و تلاش طاقت فرسا در شرایطهای خاص آب و هوایی هر منطقه باعث پایداری شبکه های برق می شوند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان هم در این دیدار با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان لرستان تاکنون در زمینه خدمت به مردم موفق عمل کرده است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان علیرغم مشکلات مالی تاکنون توانسته است در تامین برق و خدمت رسانی به مردم غیور و شهیدپرور لرستان موفق عمل نماید و موجبات رضایتمندی هم استانیهای عزیز را فراهم نماید .

 

«فریدون خودنیا» اظهار داشت: باتوجه به شرایط آب و هوایی و شرایط جغرافیایی خاص استان ، برقرسانی، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق، روشنایی معابر و دیگر اقدامات جهت تامین برق پایدار و مطمئن بصورت ویژه ای توسط پرسنل این شرکت انجام گرفته است.

 

کریمیان مشاور مدیرکل دفتر حراست شرکت توانیر نیز در این جلسه، گفت:امروزه صنعت برق به یک صنعت استراتژیک و امنیتی تبدیل شده است که تهدیداتی به سوی آن آمده است که همین امر باعث میشود پرسنل خدوم این صنعت با سعی و تلاش گسترده ای بتوانند این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و از آن بیشترین بهره برداری لازم را ببرند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت توزیع برق مناطق سیل زده خدمت به مردم شرکت توزیع برق لرستان خدمت رسانی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان از پیش‌بینی وقوع رگبار تگرگ در استان خبر داد.

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هشدار هواشناسی استان لرستان سطح نارنجی صادر شده است.

وی از تقویت فعالیت سامانه بارشی در بعدازظهر چهارشنبه خبر داد و افزود: این شرایط با رگبار باران، رعد و برق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه و وزش باد شدید (تندبادهای لحظه‌ای) همراه است.

او با بیان اینکه منطقه اثر این سامانه نواحی غربی و جنوبی استان است، زمان پایان فعالیت آن را اوایل شب جمعه اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: آبگرفتگی معابر و ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و خشکه‌رودها، احتمال ریزش کوه، احتمال آسیب به سازه‌های سبک و موقتی به‌دلیل وزش باد، خسارت به باغ‌ها و مزارع کشاورزی را با این سامانه شاهد خواهیم بود.

مرادپور خواستار پرهیز از سفرهای غیرضروری، اجتناب از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، توقف فعالیت‌های کوهنوردی، اجتناب از کوچ عشایر، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها، آمادگی دستگاه‌های امدادی و سایر اقدامات پیشگیرانه شد.

وی اضافه کرد: پتانسیل بارشی برای روزهای چهارشنبه و جمعه از نمود بهتری برخوردار بود و تمرکز بارش‌های این سامانه غالباً در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد