Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@08:03:32 GMT

زمان نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و ذوب‌آهن اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۵۱۸

زمان نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و ذوب‌آهن اعلام شد

سازمان لیگ فوتبال زمان نشست خبری پیش از دیدار یحیی گل‌محمدی و لوکا بوناچیچ سرمربیان دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته بیست‌وهشتم  لیگ برتر به صورت آنلاین (غیرحضوری) که پیش از این به مدیران رسانه باشگاه‌ها و نمایندگان رسانه‌ها آموزش داده شده است، در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان نشست‌های خبری این بازی به شرح زیر است:

پنجشنبه - 16 مرداد 99

* ساعت 13، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس

به دلیل اینکه پرواز تیم ذوب‌آهن ساعت 17 از اصفهان به تهران انجام می‌شود. خبرنگاران رسانه‌ها می‌توانند امروز سؤالات خود را تا قبل از ساعت 17 در گروه خبری سازمان لیگ ارسال کنند تا سرمربی ذوب‌آهن به آنها پاسخ بدهد و فایل صوتی این نشست فردا منتشر می‌شود.

مسابقه دو تیم روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اطلاعیه سازمان لیگ درباره نظارت دقیق ناظران بر هفته‌های پایانی لیگ‌های فوتبال

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ذوب آهن اصفهان پرسپولیس یحیی گل‌محمدی بیشتر بخوانید... پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد آخرین روزهای باقری در پرسپولیس/ همه چیز آماده برای جدایی از جمع سرخپوشان ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد آخرین روزهای باقری در پرسپولیس/ همه چیز آماده برای جدایی از جمع سرخپوشان ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ذوب آهن اصفهان پرسپولیس یحیی گل‌محمدی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن ۲ معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ۳ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۴ ابراهیمی: پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است/ سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در آسیا را زده‌ایم ۵ پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم لیگ برتری به بازیکن مدنظر گل‌محمدی ۶ گزینه‌های جانشینی ساری در یوونتوس ۷ اوساگونا ناآماده‌ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس ۸ تورس پس از پیوستن به منچسترسیتی: تیم گواردیولا یکی از هجومی‌ترین تیم‌های دنیاست مهمترین اخبار ورزشی سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ کیانی: به حیدری گفتم می‌ترسم با کوچک‌ترین برخورد برای استقلال پنالتی بگیری/ اگر قهرمان نشدیم همه مقصر هستیم راهکار باشگاه استقلال برای پرداخت طلب بویان و شفر مشخص شد آخرین روزهای باقری در پرسپولیس/ همه چیز آماده برای جدایی از جمع سرخپوشان مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ بازگشت هزاران نفر به منازل تا ۲ یا ۳ ماه ممکن نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ذوب آهن اصفهان پرسپولیس یحیی گل محمدی فوتبال ذوب آهن اصفهان پرسپولیس یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی ترین اخبار سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)

به گزارش ورزش سه، کوین یامگا ستاره مصدوم استقلال در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند و روز گذشته با استقبال ویژه هواداران استقلال رو به رو شد.

یامگا که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم ادامه فصل را از دست داده بود با چشم‌بند مخصوص در تمرینات این تیم شرکت می‌کند تا آمادگی خود را برای بازگشت به میادین حفظ کند و از لحاظ بدنی دچار افت نشود و با آمادگی کامل به مسابقات بازگردد.

یامگا به واسطه درخشش در فصول گذشته و کم حاشیه بودن بین هواداران استقلال محبوبیت بالایی دارد و از زمان حضور در این تیم با عملکرد خوبی که داشته مورد توجه سرمربی‌های استقلال قرار گرفته و زیر نظر 3 سرمربی مختلف در ترکیب ثابت استقلال حضور پیدا کرده است.

این بازیکن فرانسوی با توجه به عملکرد فوق‌العاده ای که در نواختن ضربات پنالتی داشت مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته بود و زمانی که پشت توپ قرار می‌گرفت خیال استقلالی‌ها را راحت می‌کرد و با توجه به روند خوبی که در گلزنی داشت گلزن‌ترین خارجی استقلال در لیگ برتر است.

با توجه به مصدومیت شدیدی که برای یامگا ایجاد شد باید دید او در زمان بازگشت به فوتبال می‌تواند کیفیت قبل را داشته باشد یا از روزهای اوج خود در فوتبال فاصله خواهد گرفت اما چیزی که قطعی است او در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شده است و در سکوهای آبی از او همیشه به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار و کم حاشیه یاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود