Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:23:45 GMT

دیوید بکام مستند زندگی‌ پسافوتبالی‌اش را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۹۷۱

دیوید بکام مستند زندگی‌ پسافوتبالی‌اش را می‌سازد

در مستند زنگی دیوید بکام تصاویر جدیدی از زندگی این فوتبالیست مشاهده خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به نقل از «سان»، «دیوید بکام» در حال مذاکره با نتفلیکس است تا فیلمی بر اساس زندگی خود تولید کند.

این‌طور که سان می‌گوید این فوتبالیست انگلیسی به دلیل تأثیری که از سریال مستند «آخرین رقص» که زندگی «مایکل جوردن» بسکتبالیست آمریکایی را شرح می‌داد گرفته، برای ساخت این مستند با آمازون و نتفلیکس وارد گفت‌وگو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مستند در 10 قسمت ساخته شده بود و آخرین حضور «مایکل جوردن» در تیم «شکاگو بولز» را روایت می‌کرد.

بکام این پروژه را با کمپانی «استودیو 99» خود که سال گذشته راه‌اندازی شد تولید خواهد کرد. 

این رسانه ادعا می‌کند که مستند زندگی بکام پس از دوران ورزشی او را بررسی خواهد کرد: «این فیلم حاوی محتوا و تصاویر آرشیوی جدید خواهد بود. در مورد زندگی پسا-فوتبالی او است، به ویژه نحوه‌ ایجاد تیم جدیدش در میامی، اما محتوای شخصی دیگری نیز در آن وجود خواهد داشت.»

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نتفلیکس سینما بیشتر بخوانید... سینماهای هنر و تجربه بیشتر می‌شوند فیلم سینمایی «سوء‌تفاهم» به خانه‌ها رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سینماهای هنر و تجربه بیشتر می‌شوند فیلم سینمایی «سوء‌تفاهم» به خانه‌ها رسید واژه های کاربردی مرتبط نتفلیکس سینما پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا ۲ امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه ۳ سفر دوباره هنری جیمز با «تصویر یک زن» به ایران ۴ سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است ۵ «همه شادیم در بهترین روز خدا»؛ کار متفاوت جهادگران امام حسنی برای عید غدیر+عکس و فیلم ۶ نحوه برقراری صیغه عقد اخوت در عید غدیر ۷ حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور ۸ اشعاری در وصف امام هادی‌ (ع)|دهمین بار هوالحق متجلی شده بود/ چارمین بار علی بود امامت می‌کرد مهمترین اخبار فرهنگی امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور اشعاری در وصف امام هادی‌ (ع)|دهمین بار هوالحق متجلی شده بود/ چارمین بار علی بود امامت می‌کرد دلخوری هوشنگ کامکار از برخی رفتارها/ "در گلستانه" را در کوچه‌ای تنگ در خیابان سعدی جنوبی نوشتم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نتفلیکس سینما نتفلیکس سینما امام هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌امام جعفر صادق علیه السلام، رئیس و بنیان‌گذار مکتب شیعه جعفری است. شخصیتی عالم و بزرگوار که در طول عمر ۶۵ ساله خود، بیش از چهار هزار شاگرد را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و … آموزش دادند به طوری که چهره‌های علمی بزرگی مانند جابر بن حیان، زراره بن اعین، ابان بن تغلب، ابو حمزه ثمالی، هشام بن حکم، مفضل بن عمر و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند. شاگردان امام صادق (ع) تنها از میان مردم شیعه مذهب نبودند، بلکه حتی مردمی از اهل سنت، یهودیان و مسیحیان هم در مکتب آن حضرت شاگردی کرده و از دانش و علم ایشان بهره بردند. حوزه‌های علمیه یادگار مکتب امام صادق (ع) بوده و طلبه‌های امروز، شاگردان و رهروان آن حضرت در تعلیم، تربیت، تحصیل و تدریس علوم دینی هستند.گزارش پیش رو زندگی طلبگی طلاب در حال تحصیل در حوزه علمیه شهرستان گرگان را به تصویر کشیده است.

طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی کد خبر 849335 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران امام خمینی خبر ویژه جامعه روحانیت مبارز

دیگر خبرها

  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • عکس| جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)