Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلهر با بیان اینکه در مرحله دوم از فاز اول رزمایش همدلی و احسان بالغ بر ۴۲ هزار بسته معیشتی و پروتئنی در استان ایلام توزیع می شود، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۸ هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان های ایلام و کرمانشاه، ظهر امروز(۱۵ مرداد) در نشست هماهنگی اجرای مرحله دوم طرح احسان و همدلی در آستانه عید سعید غدیر خم در این استان، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در سطح مناطق مختلف کشور،  رزمایش احسان و همدلی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سطح استان های کشور به منظور حمایت از نیازمندان و افراد آسیب دیده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«میثم کلهر» با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در زمینه اختصاص جیره خشک برای استان ایلام، بیش از  ۱۷ هزار  بسته جیره خشک یک ماه  برای این استان تدارک دیده شد که با  محوریت گروه های جهادی، هیئات مذهبی، مساجد، سمن ها و خیرین و نیکوکاران در بین اقشار آسیب پذیر و مناطق محروم این استان توزیع شد.

 

وی افزود: در مرحله دوم از فاز اول رزمایش همدلی و احسان  سهم استان ایلام  بالغ بر ۴۲ هزار بسته معیشتی و  پروتئنی بوده است که  در همین ایام  و همچنین عید ولایت و غدیر خم اقدام به توزیع این اقلام در بین محرومان و نیازمندان استان اقدام شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان های ایلام و کرمانشاه  بیان کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم،  بیش از  ۸۰ هزار پرس غذای گرم  از طریق هیئات،موکب های اربعین حسینی، گروه های جهادی و مساجد  پخت می شود و در مناطق حاشیه ای شهر ایلام  و سایر شهرستان های استان توزیع می شود.

 

کلهر بیان کرد: در هفته آینده نیز  تعدادی جهیزیه به زوجین محروم استان اختصاص خواهد یافت و همچنین طرح مشق احسان انشا الله از هفته های آینده برای تامین لوازم تحریر دانش آموزان مناطق محروم آستان در آستانه سال تحصیلی جدید کلید خواهد خورد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح  ۸ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی با قیمت هر بسته ۱۵۰ هزار تومان بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع می شود و در این طرح نیز از ظرفیت گروه های جهادی، هیئات مذهبی و مساجد استفاده می شود که تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید این بسته ها توزیع شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش احسان و همدلی کرونا ایلام توزیع می شود استان توزیع مناطق محروم هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نَشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان ایلام که با حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: سد چناره در چرداول تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است، اما با توجه به مطالعات انجام شده توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات ملی خارج شده است و درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان بسیار فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های «گل‌گل» فرسوده است، ادامه داد: بعضی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه‌خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه‌خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هژبری با اشاره به حوزه حمل‌ونقل درون شهری گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری در ایلام بسیار فرسوده است که در راستای نوسازی، تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس را داریم.

کد خبر 747818

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان