Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از بازداشت یک هزار و ۴۷۲ خرده‌فروش موادمخدر و جمع آوری یک هزار و ۱۹۶ معتاد متجاهر در ۱۰ روز اخیر خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسوند با اشاره به بازداشت خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در تهران اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله‌محور، پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم‌خیز و آلوده، با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی شهر تهران به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: تیمهای عملیاتی پایگاه‌های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر تهران به همراه مأموران یگان امداد و کلانتری‌های سطح حوزه اجرای، در 10 روز گذشته موفق به دستگیری یک هزار و 472 خرده‌فروش و توزیع‌کننده و 14 قاچاقچی موادمخدر شدند و از آنها حدود 70کیلوگرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

وی با بیان اینکه در این طرح یک هزار و 196 معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند، گفت: اجرای طرح امنیت محله‌محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

بازداشت خرده‌فروش مواد مخدر با 6 میلیون تومان درآمد روزانه! + تصاویربهره‌گیری از تجهیزات نوین اپتیکی در مرزها برای کنترل قاچاق مواد مخدر / تهدیدات پیرامونی در اطراف مرزهای کشور وجود دارد

انتهای پیام/

R1370/P1014142/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط معتاد متجاهر معتاد پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر پلیس بیشتر بخوانید... بهره‌گیری از تجهیزات نوین اپتیکی در مرزها برای کنترل قاچاق مواد مخدر / تهدیدات پیرامونی در اطراف مرزهای کشور وجود دارد کشف محموله سنگین مواد مخدر در منطقه "جون‌آباد" / هلاکت ۲ سوداگر مرگ و دستگیری ۲ قاچاقچی‌ بازداشت خرده‌فروش مواد مخدر با ۶ میلیون تومان درآمد روزانه! + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بهره‌گیری از تجهیزات نوین اپتیکی در مرزها برای کنترل قاچاق مواد مخدر / تهدیدات پیرامونی در اطراف مرزهای کشور وجود دارد کشف محموله سنگین مواد مخدر در منطقه "جون‌آباد" / هلاکت ۲ سوداگر مرگ و دستگیری ۲ قاچاقچی‌ بازداشت خرده‌فروش مواد مخدر با ۶ میلیون تومان درآمد روزانه! + تصاویر واژه های کاربردی مرتبط معتاد متجاهر معتاد پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ۳ نیویورک تایمز: "شلیک گلوله" پاسخ درخواست برای زدن ماسک در آمریکا! ۴ جزئیات جدید از علت وقوع "حادثه کلینیک سینا"/ تماس مکرر رسانه‌های بیگانه با خانواده جانباختگان ۵ مخالفت با برگزاری برخی مراسم محلی در محرم/ هیئت‌‌ها بهترین الگو برای رعایت شیوه‌‌نامه‌‌های بهداشتی خواهند شد ۶ تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی/ چه‌مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ ۷ واکنش انستیتو پاستور به ادعای درمان کرونا با «نیش زنبور عسل» ۸ فیلم و تصاویر از آتش‌سوزی گسترده در "شهرک صنعتی جاجرود" مهمترین اخبار اجتماعی چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جزئیات جدید از علت وقوع "حادثه کلینیک سینا"/ تماس مکرر رسانه‌های بیگانه با خانواده جانباختگان رئیسی: تحریم‌های رژیم جنایتکار آمریکا علیه لبنان فورا باید لغو شود "نگاه راهبردی و استراتژیک" به مسئله بحران جمعیت کشورمان وجود ندارد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معتاد متجاهر معتاد پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر پلیس معتاد متجاهر معتاد پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بازداشت خرده فروش قاچاق مواد مخدر خرده فروش مواد معتاد متجاهر یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از میرر، ۷ ژانویه امسال، مسئولان زندان گوایاکیل اکوادور در جریان فرار خوزه آدولفو ماسیاس ویلامار، معروف به «فیتو» سلطان شرور مواد مخدر اکوادور قرار گرفتند. فیتو به جرم قاچاق مواد مخدرسرقت، جنایت، حمل سلاح مسلحانه و قتل در زندان بود.

این فراردر جریان شورش دریک سری زندان‌های اکوادور آغاز شد. بررسی دوربین‌های نظارتی زندان نشان داد که زندانیان چاقوهایی بر گردن نگهبانان گذاشته بودند و به مسئولان زندان می‌گفتند که به دنبال فیتو نروند و حتی ارتش نیز وارد زندان نشود، چراکه حتما قتل عام بزرگی صورت خواهد گرفت.

نقشه این فرار مدت‌ها قبل از سوی فیتو و هوادارانش طراحی شده بود و در روز موعد با موفقیت به اجرا در آمد. پلیس که در جریان این فرار قرار گرفته بود، تعقیب و گریز بزرگی برای یافتن خطرناک‌ آغازکرد. فرار فیتو به عنوان سردسته جنایتکارو خطرناک آکوادور موج هراس بزرگی را در کشور به راه انداخت. این تعقیب و گریز بدون یافتن اثری از فیتو هنوز ادامه دارد.

فیتو رهبر یک گروه وحشی به نام «لوس چونروس» است که با کارتل سینالوآ درمکزیک ارتباط داشت. او قبل از دستگیری و استردادش به آمریکا با ال چاپو قاچاقچی بزرگ مواد مخدر مکزیکی و رهبر کارتل سینالوآ همکاری و دوستی تنگاتنگی داست. ال چاپو ۴۴ ساله به دلیل جرایمی از جمله سرقت، جنایت سازمان یافته، حمل سلاح مسلحانه و قتل در زندان به سر می‌برد.

با توجه به کشف خودروهای بمب گذاری شده و ربوده شدن پلیس‌ها در خیابان‌های اکوادور و همچنین جنایات و تهدیدهایی که از سوی این باند رخ می‌دهد، دولت وضعیت اضطراری اعلام و آزادی‌های مدنی را سلب کرده است. همچنین به ارتش اجازه ورود به زندان‌ها داده شده است، اما هنوزمسئولان دولتی نتواسته‌اند که کنترل اوضاع را در دست بگیرند.

رئیس جمهور نوبوآ نیز گفت که تهدید تروریستی علیه مقامات دولتی نیز وجود دارد. بر اساس گزارش‌هایی که به پلیس اکوادور رسیده است، فیتو با وجود ارتباطش با کارتل مواد مخدر سینالوآ، از طریق کلمبیا به مکزیک رفته است.

اما برخی منابع گفته‌اند که فیتو همچنان در کلمبیا به سر می‌برد. این احتمال در جریان قتل و پیدا شدن جسد جونیور رولدان، رئیس یکی از شاخه‌های لوس چونروس در ۶ می در آنتیوکیا قوت گرفته است. جونیور در فوریه ۲۰۲۳ از زندان گوایاکیل آزاد شد و به کلمبیا رفت. او را در حالیکه و با گلوله‌ای بر سرش، جان باخته بود، پیدا کرده‌اند که پلیس معتقد است در این قتل ردپای فیتو دیده می‌شود.

این دومین باری است که فیتو فرار می‌کند، فرار قبلی او در سال ۲۰۱۳ انجام شد و زندان فوق امنیتی لاروکا فرار کرد و ۱۰ ماه متواری بود.

فیتو پس از قتل خورخه لوئیس زامبرانو، با نام مستعار خارش، که از دهه ۱۹۸۰ رهبر بود، رئیس لوس چونروس بود، به عنوان رهبریک باند بدنام و شرورآغاز به کار کرد و سپس وارد تجارت مواد مخدر، اخاذی و سرقت و قتل شد.

پلیس اکوادور گفت که این اولین کارتل است که با دیگر باندهای خارجی ارتباط برقرار کرده است.

سپتامبر گذشته، موزیک ویدیویی با حضور فیتو در داخل زندان ساخته شد که خشم مردم اکوادور را برانگیخت. این ویدئوی برای بزرگداشت این جنایتکار در زندان گوایاکیل ساخته شد که نشان می‌داد زندان تحت کنترل اوست. او در این ویدئو نشسته و مشغول مطالعه است و دو انگشتر طلا به شکل شیر و یک دستبند به همین سبک در دستش انداخته است.

در موزیک ویدیویی به نام «تصنیف شیر» که حرفه ای ساخته شده است، سعی می کند نشان دهد که فیتو آدم بدی نیست و در عین حال به دولت طعنه می‌زند که کنترلی روی آنها ندارد.
مسئولان زندان نتوانستند توضیح دهند که این ویدئو چگونه ساخته شده یا چگونه می‌توان تجهیزات ضبط را به داخل زندان به شدت محافظت شده وارد کرد.

کد خبر 847217 برچسب‌ها زندان حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند