Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته در راستای اهدافی که از پیش تعیین شده طی سال گذشته ۷۰۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۸ هزار و ۴۵۶ بهره بردار در بخش های کشاورزی، دامپروری، طیور، ماکیان و مکانیزاسیون پرداخت کرده ایم.

«بهنام فرح بخش» روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی عملکرد رسانه این استان را با حفظ امانت داری و رضایت‌بخش دانست، افزود: ۹۷۰ میلیارد ریال از محل بند خ ماده ۱۳ جهت استمهال بخشی از سود جرائم به استان اختصاص داده شد که تاکنون مبلغ ۷۳۲  میلیارد ریال از این میزان جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: میزان مطالبات کنونی بانک از مردم ۲۰۴۸ میلیارد ریال است که امیدوارم مردم نسبت به پرداخت مطالبات خود اقدام کنند.

مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در همین سال ۹۷۰ میلیارد ریال برای استمهال و تعیین تکلیف بدهی کشاورزان استان اختصاص یافت که از این میزان ۷۳۲ میلیارد ریال جذب شده که از این مبلغ، بدهی ۸ هزار و ۷۰۱ نفر تسویه شده و جزء استان‌های موفق در این زمینه بودیم.

فرح بخش در خصوص بخشودگی زیر یک میلیارد ریال تصریح کرد: ۳۵ میلیارد ریال جذب شده که بدهی ۲۰۴ تعیین تکلیف شد، ضمن اینکه در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک هزار و ۳۶۲ زوج با پرداخت ۵۰۴ میلیارد ریال پرداخت شد که بانک کشاورزی رتبه اول بانک‌های در پرداخت تسهیلات ازدواج را کسب کرد.

وی بیمه کردن محصولات زراعی و باغی را از جمله حمایت‌های بانک از بهره‌برداران بخش کشاورزی دانست و ادامه داد: در این زمینه پارسال ۹۰ هزار فقره بیمه‌نامه صادر و ۲۸۳ میلیارد ریال حق بیمه پرداخت شد که از این میزان ۱۷۴ میلیارد ریال سهم دولت و ۱۰۹ میلیارد بیمه‌گذار بود.

فرح‌بخش با اشاره به حادثه‌خیز بودن استان تاکید کرد: با توجه به اینکه استان ظرفیت‌هایی در بخش کشاورزی دارد بنابراین به کشاورزان و دامداران توصیه می‌شود با توجه به شرایط استان نسبت به بیمه کردن محصولات خود اقدام کنند.

وی اظهارکرد: ۵۷ هزار تن برداشت گندم در سطح استان داشتیم که تاکنون یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال بهای گندم پرداخت شده و پرداخت نیز تا پایان فصل برداشت ادامه دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مطالبات شعب بانک کشاورزی استان گفت: مردم بدانند هر چه سریعتر نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات اقدام کنند توان ما برای پرداخت تسهیلات به دیگر متقاضیان افزایش می‌یابد و این امر به رونق اشتغال و تولید در استان کمک می‌کند، سال گذشته مطالبات غیرجاری بانک از ۱۸۴۵ میلیارد ریال به ۱۵۸۶ میلیارد ریال کاهش داشت و اوایل امسال با توجه به کرونا این مبلغ به دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال رسید و میزان مطالبات کنونی نیز ۲۰۴۸ میلیارد ریال است.

فرح‌بخش تصریح کرد: در ۴ ماهه امسال ۱۰۹۰ تسهیلات پرداخت شده که ۱۶۱ میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بود که ۸۲ درصد پرداخت شده است همچنین طی این مدت ۸۰ هزار بیمه نامه صادر شده و ۱۷ میلیارد غرامت پرداخت شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۳۳۱ میلیارد ریال غرامت ایجاد شود که از این مبلغ ۸۲ میلیارد تایید نهایی شده است.

وی با اشاره به ابتلای ۸ نفر از کارکنان بانک کشاورزی به ویروس کرونا عنوان کرد: خدمات بانک در ایام کرونا تعطیل نشد و به مردم توصیه می‌کنیم که تا حد امکان با توجه به الکترونیکی بودن خدمات بانک کشاورزی از مراجعه حضوری به شعب بانک بپرهیزند و در صورت مراجعه هم مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش ایسنا، مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نقش بانک کشاورزی در تحقق جهش تولید و ۳۳پروژه استانی شعار سال بیان کرد: از مجموعه ۳۳ پروژه ۱۲تا ۱۴پروژه در حوزه محرومیت‌زدایی، تولید و اشتغال مربوط به بانک کشاورزی است که در صورت به نتیجه رسیدن نقش بسزایی در ایجاد اشتغال، رونق تولید و رفع محرومیت از چهره استان دارد.

گفتنی است در پایان این نشست خبرنگاران فعال در حوزه بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 17 مرداد ماه ، روز خبرنگار تجلیل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد بانک کشاورزی بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد شعب بانک کشاورزی استان مدیر شعب بانک کشاورزی میلیارد ریال پرداخت شده سال گذشته پرداخت شد فرح بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای ساماندهی راه‌های عشایری خسارت دیده ناشی از سیل در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، عصر امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خسارت سیلاب به بخش‌های مختلف استان، اظهار کرد: مهم‌ترین مشکلات و مراجعین مربوط به بخش کشاورزی است و سیلاب خسارت زیادی را به این بخش وارد کرد.

وی با اشاره به خسارت طرح‌های شیلات، افزود: ترک فعل دستگاه‌ها در خصوص مجوز به طرح‌های شیلات در بستر رودخانه‌ها مشهود است.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به از بین رفتن دیوارهای حائل، گفت: دیوارهای حائل روستایی غیر استاندارد زیادی ساخته شده‌است که تأکید ما بر ساخت دیوارهای استاندارد توسط بنیاد مسکن است.

وی با اشاره به انسداد جاده‌های روستایی و قطع آب شرب روستاها در سیلاب گذشته، تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌ها در زمان بحران در رفع مشکلات مردم پای کار بوده و نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.

روستا با اشاره به مطرح شدن مواردی مبنی بر برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه بشار، خاطرنشان کرد: برداشت از بستر رودخانه تحت هر عنوانی ممنوع است و پرونده‌های زیادی هم در این خصوص تشکیل شده‌است.

وی افزود: در بحران‌های اخیر به معنای واقعی و قابل انتظار کاری انجام نگرفت و تصمیمات قاطعی هم در خصوص تخلفات صورت گرفته اتخاذ نشد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اعتباراتی که در خصوص خسارت بحران به افراد داده می‌شود نظارت شود تا در جای مناسب خود هزینه شوند.

وی تصریح کرد: با پیگیری راهداری و استانداری دستگاه‌های جدیدی برای حوزه راهداری استان خریداری و در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد تا مشکل کمبود تجهیزات راهداری در استان رفع شود، ضمن اینکه سایر دستگاه‌ها از جمله بنیاد مسکن تلاش کند تا امکانات لجستیکی به روزی برای مواقعی بحرانی خریداری شود.

روستا با اشاره به خسارت بارش‌ها به جاده‌های عشایری گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبارات برای بهسازی جاده‌های عشایری در نظر گرفته شده‌است که بخش اعظمی از این اعتبارات از محل وزارت نفت است.

در ادامه این نشست علیرضا نیک‌روز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۹۰ درصد طرح‌های پرورش ماهی در روستای کره به دلیل آنکه به عرصه رودخانه تعرض کردند در بارش‌ها دچار خسارت شدند.

وی با اشاره به خسارت سیل به سرآبندی‌های حوزه کشاورزی، افزود: بیش از ۲۰۰ سرآبندی کانال آبیاری در حوزه کشاورزی دچار آسیب شدند که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی ماشین‌آلات سنگین خود را برای رفع مشکل در اختیار حوزه کشاورزی قرار دهند.

در ادامه سید علی معتمدی‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم به خسارت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: به دلیل توپوگرافی که استان دارد در زمان بحران‌ها خسارت پذیری زیادی به بخش کشاورزی وارد می‌شود و از این حیث اول کشور هستیم.

کد خبر 747966

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل