Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با اشاره به تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش گفت: اقتدار ما عامل شکست هیمنه آمریکا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت اظهار داشت: تقارن روز خبرنگار و دهه ولایت و امامت را به فال نیک می‌گیرم و ایام پیش رو را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا ضمن تسلیت سالروز شهادت امیر بابایی که امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند گفت: خبرنگاران همکار ما در عرصه جنگ نرم و طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند و اهمیت کار آنان این است که در حوزه امنیت مکمل کار ما هستند.

وی با بیان اینکه ارزش ایجاد احساس امنیت کمتر از تامین امنیت نیست و خبرنگاران این کار را به نحو مطلوبی به سمع و نظر مردم می‌رسانند خاطرنشان کرد: هنگامی که مردم مظلوم جهان از توانمندی‌های ما مطلع می‌شوند و حس امنیت می‌کنند، این موضوع را مدیون تلاش اصحاب رسانه هستیم.

مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی دریایی ارتش در کنارک برگزار شدرزمایش مشترک نیروی دریایی و هوایی آمریکا در دریای سیاهحادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و 8مفقود بر جا گذاشت

امیر دریادار شفقت رودسری با اشاره به اینکه در آیات مختلف قرآن از جمله آیه قلم و سوره حجرات به ماموریت خبرنگاران تاکید شده است افزود: به‌طور حتم ویژگی‌های ذکر شده در قرآن در یک خبرنگار باوجدان وجود دارد که بدون قصد و غرض اخبار را به اطلاع مردم برساند لذا از تلاش شما برای نشان دادن اقتدار نیروهای مسلح و نظام در آب‌های ساحلی و سرزمینی سپاسگزارم.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با بیان اینکه سامانه‌های زیردریایی و سطحی جزو دانش‌های هایتِک هستند بیان کرد: در یک ناوشکن بیش از یک میلیون و 200 هزار قطعه استفاده شده است؛ قطعاتی که دارای دانش فنی و تخصصی هستند و در یگان‌های زیرسطحی این موضوع حساس‌تر است.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی یک نیروی ترکیبی است گفت: توان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سیاست 100 ساله آمریکا مبنی بر اینکه هر کس از جبل‌الطارق عبور کند در مقابل او می‌ایستد را در‌هم شکست و با تدابیر و سیاست‌های نظام و ارسال نفتکش‌ها ثابت کردیم آنها ابرقدرت نیستند‌.

امیر دریادار شفقت رودسری با بیان اینکه صیانت دریایی را نه تنها برای کشتی‌های خود بلکه برای کشورهای مختلفی به ارمغان آوردیم عنوان کرد: سازمان جهانی دریانوردی بالای 3 مرتبه از ما به‌دلیل تأمین امنیت کشتیرانی جهان تقدیر کردند و در زمانی که شرق و غرب علیه نظام متحد شده بودند و تنها نقطه اتکای ما صدور نفت بود برای یک روز هم اجازه ندادیم صادرات نفت کشور قطع شود.

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... نیروی دریایی ارتش از اهالی قلم، فرهنگ و هنر استان هرمزگان تجلیل کرد + تصویر فرمانده نیروی دریایی سپاه: شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی در روستاهای زاج و داربست احداث می‌شود+ فیلم نیروی دریایی اوکراین خود را برای جنگ با روسیه آماده کرده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نیروی دریایی ارتش از اهالی قلم، فرهنگ و هنر استان هرمزگان تجلیل کرد + تصویر فرمانده نیروی دریایی سپاه: شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی در روستاهای زاج و داربست احداث می‌شود+ فیلم نیروی دریایی اوکراین خود را برای جنگ با روسیه آماده کرده است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۲ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۳ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۴ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۵ ‌نفوذ جریان‌های سیاسی ‌به فضای دانشگاه‌های کردستان / اساتید متدین و انقلابی منزوی شده‌اند ۶ حکم قصاص قاتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی ‌اجرا شد‌ ۷ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۸ قدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند آیت‌الله نوری‌همدانی: عزاداری محرم را در چارچوب ‌دستورات ‌ستاد کرونا اقامه می‌کنیم / توصیه مهم به عزاداران حسینی تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش ایران / سیاست ۱۰۰ ساله آمریکا را جبل‌الطارق شکستیم تذکر شدیدالحن فرمانده سپاه ‌آذربایجان غربی به ضدانقلاب / کوچک‌ترین تخطی با سیلی سخت سپاه ‌مواجه خواهد شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام مدرس خیابانی: ۴ هزار پروژه تولیدی تا پایان دولت افتتاح خواهد شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخصص های دریایی باقرالعلوم ع سازمان جهانی دریانوردی نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است