Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@00:22:40 GMT

نساجی و آرامشی که فکری آن را ساخت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۴۰۱

نساجی و آرامشی که فکری آن را ساخت

نتایج دلچسب نساجی این روزها سبب شده تعداد علاقه‌مندان به این تیم ریشه دار بیش از پیش شود. امتیاز گرفتن از تیم های بزرگ و نمایش دلپذیر این روزهای نساجی، این تیم را به یکی از غول‌کش های جدید لیگ برتر معرفی کرده است.

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| نتایج دلچسب نساجی این روزها سبب شده تعداد علاقه‌مندان به این تیم ریشه دار بیش از پیش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ و نمایش دلپذیر این روزهای نساجی، این تیم را به یکی از غول‌کش‌های جدید لیگ برتر معرفی کرد؛ یکی از کارشناس ورزشی در این باره اظهارنظرهای جالبی داشت و در تحلیلش موارد زیر را بیان کرده است.

اصغرحبیب نژاد کارشناس فوتبال استان مازندران که اتفاقا سابقه حضور در تیم نساجی را در سال‌های نه‌چندان دور داشته در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: نساجی  قبل از حضور محمود فکری در هر بازی سعی می‌کرد با در اختیار داشتن مالکیت توپ، بازی را اداره کند.

وی ادامه داد: اما برخلاف بازی زیبایی که انجام می‌داد امتیاز دلخواه را نمی‌گرفت، اما بعد از شروع کار محمود فکری  این تیم سعی کرده با مدل و روش جدیدی لیگ را ادامه دهد و با کمتر در اختیار داشتن مالکیت توپ بیشتر با ضد حمله خلق موقعیت کند و اتفاقا با این سبک بازی، نتایج خوب و قابل قبولی را هم کسب کرد.

این کارشناس افزود: این را هم باید در نظر داشته باشیم با توجه به وضعیت مصدومان تیم نساجی و تیم‌هایی که نساجی با آنها بازی داشته که که در رتبه اول تا سوم لیگ بودند نتایج تیم نساجی فوق‌العاده بوده است.

حبیب‌نژاد با بیان اینکه فکری شناخت خوبی از نساجی دارد، بیان کرد: فکری نساجی را خیلی خوب می‌شناسد و از چند و چون کار در نساجی با خبر است و برای همین است که فکری توانسته مربی موفقی در نساجی باشد. قطعا نساجی با فکری و با این سبک بازی می‌تواند در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نساجی اکنون به آرامش خوبی رسیده و می‌توان امیدوار بود که در سال‌های آینده حداقل برای کسب سهمیه آسیایی جنگید. این تیم نساجی اکنون به ما این اطمینان را می‌دهد که برای هر بازی برای برد به میدان می‌رود. تحول این روزهای نساجی را مدیون مدیریت خوب فکری و آرامش مالکان و تیم مدیریتی نساجی است و امیدواریم این روند همین‌طور ادامه داشته باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در ادامه برای نساجی و فوتبال استان مازندران باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر نساجی مدیریت آرامش تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!

به گزارش "ورزش سه" باشگاه نساجی مازندران در سالروز قهرمانی این تیم در جام حذفی یاد اعضای قهرمان این تیم را گرامی داشت. شمالی‌ها در ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ جام قهرمانی حذفی را بالای سر بردند و مسافر لیگ قهرمانان آسیا شدند. نساجی در یک دیدار جذاب و حساس در حضور بیش از ۴۰ هزار تماشاگر، آلومینیوم اراک را به سرمربیگری مهدی رحمتی با تک گل مهرداد عبدی شکست داد تا الهامی خط دیگری روی دیوار افتخارات خود بکشد. فضای فوق العاده‌ای بر ورزشگاه حکمفرما بود و فضای آم روز به معنی کلمه "ایران فقط قائمشهر" بود.

در پوستر امروز این باشگاه علاوه بر تصاویری از ساکت الهامی اسامی تمام اعضای این نوشته شده و در توضیح این پوستر در رسانه این باشگاه آمده: 

در سالروز قهرمانی "نساجی مازندران" در جام حذفی، گرامی می‌داریم تلاش یکایک اعضای این تیم را در فصل ۱-۱۴۰۰ که با قهرمانی و حضور در آسیا به پایان رسید. اعضایی شاید بدون عکس اما با اثرگذاری بسیار. نساجی مازندران قدردان زحمات همه این افراد است.

جالب اینکه رحمتی بعد از شکست مقابل الهامی سال بعد سکان هدایت نساجی را در آسیا در دست گرفت اما او هم استعفا داد تا دست روزگار باز هم الهامی را روی نیمکت نماینده مازندران برار دهد و او عملیات نجات نساجی را آغاز کند. شاگردان ساکت الهامی در هفته ۲۵ باید مهمان ذوب‌آهن اصفهان باشند دیداری با امتیازی حیاتی برای نساجی.

دیگر خبرها

  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز