Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: تا زمانی که در استان هستم با همان انگیزه و توان روز اول ورودم به استان کار خواهم کرد و از همه معاونین و مدیران کل استان هم همین انتظار را دارم.

هوشنگ بازوند در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های استان که امروز(15 مرداد) در آستانه روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: روزی که به کرمانشاه آمدم شرایط سخت کار کردن در این استان را می دانستم، زیرا نرخ بیکاری استان 22 درصد بود و کرمانشاه رتبه اول بیکاری کشور را داشت و همین شرایط را بسیار سخت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن روز خیلی ها نسبت به این نرخ بالای بیکاری بی تفاوت بودند و عده ای هم فکر می کردند با حرف زدن و شعاد دادن می توان شغل ایجاد کرد، اما از همان روز اول اولویت خود را بر تلاش برای کاهش نرخ بیکاری قرار دادم که خوشبختانه در این سالها هم نتایج خوبی حاصل شده و نرخ بیکاری استان از 22 درصد به 15 درصد کاهش یافته است.

بازوند با بیان اینکه در این شرایط اقتصادی کشور ایجاد شغل از سخت‌ترین کارهاست، گفت: یکی از مهمترین راه های ایجاد اشتغال جذب سرمایه گذار است، ولی متاسفانه برخی ها سر راه جذب سرمایه گذار مانع ایجاد می کنند که نمونه آن را در جذب سرمایه گذار برای احداث آزادراه کرمانشاه - همدان دیدیم

وی با بیان اینکه رسانه ها برای منافع استان باید مطالبه گر باشند، گفت: از رسانه ها می خواهم به کمک توسعه استان بیایند و همه باید خط قرمزمان را منافع استان بدانیم.

بازوند با اشاره به هدف گذاری برای جذب 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان برای امسال، گفت: باید فضای استان را مثبت جلوه دهیم، اینکه مدام از مشکلات و کمبودها بگوییم و مشکلات را بزرگنمایی کنیم، دردی را دوا نمی کند.

استاندار کرمانشاه با طرح این سئوال که چقدر توانسته ایم کرمانشاه را معرفی کنیم، گفت: برای معرفی کرمانشاه با پیگیری فراوان توانستیم عوامل سریال "نون.خ" را مجاب کنیم که این سریال را در کرمانشاه بسازند، اما برخی فقط عنوان کردند که فلان مبلغ برای ساخت این سریال داده شده و... به مزایای آن برای معرفی استان توجهی نداشتند، در حالیکه کلا 300 میلیون تومان برای ساخت این سریال آن هم بابت هزینه هتل و حمل و نقل عوامل سازنده این سریال دادیم و کسی نگفت در این 17 شب که سریال پخش شد، تا چه اندازه کرمانشاه معرفی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه از نقد نمی ترسم و از نقدشدن نگرانی ندارم، گفت: در جریان زلزله سال 1396 استان، 45 مرتبه در برنامه زنده تلویزیونی پاسخگوی مردم بودم و نقدهای آنان را شنیدم.

بازوند افزود: البته نقد کردن نیازمند برنامه و اطلاعات دقیق است، وگرنه باعث توسعه نخواهد شد.

بازوند با تقدیر از تلاش رسانه ها و خبرنگاران استان، از آنها خواست منافع استان را در فعالیتهایشان مورد توجه قرار دهند.

محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه نیز با بیان اینکه اگر نقد نباشد جامعه به سمت توسعه نخواهد رفت، گفت: البته باید بین نقد و توهین و افترا، تمایز قائل شد.

وی همچنین قول داد وصول مطالبات مالی رسانه ها از دستگاه های اجرایی را پیگیری کند.

هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری  نیز با اشاره به توفیقات کسب شده در حوزه کاهش نرخ بیکاری، گفت: جریان اشتغالزایی پایدار در استان قابل دفاع است.

وی حفظ واحدهای موجود، توسعه واحدهایی که قابلیت توسعه دارند و جذب سرمایه گذار را از راهبردهای استان برای ایجاد اشتغال عنوان کرد.

حاتمی از رسانه ها خواست با نقد حرفه ای به توسعه استان کمک کنند.

بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه اصحاب رسانه دیده بانان جامعه هستند و باید نقد کنند، خواستار تعامل بیشتر مدیران با رسانه ها شد.

وی همچنین خواستار پس گیری شکایات مدیران از خبرنگاران استان شد.

وحید نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات استان نیز گفت: بریا حمایت زا رسانه های در این شرایط کرونایی، طی مکاتباتی سه درخواست از استاندار داشتیم که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت.

وی با اشاره به این درخواست ها، گفت: تسهیلات بلاعوضی دیده شده که از هفته آینده پرداخت می شود. هر چند مبلغ آن کم است، اما امیدواریم بخشی از مشکلات خبرنگاران را مرتفع کند.

وی افزود: همچنین تسهیلات کم بهره ای هم در نظر گرفته شده که تامین اعتبار شده و از هفته آینده خبرنگاران به تدریج به بانکها معرفی خواهند شد.

وی همچنین از پیگیری پرداخت مطالبات مالی نشریات از دستگاه ها خبر داد و گف: بخشی از این مطالبات دز حال پرداخت است.

در این مراسم جمعی از مدیران رسانه ها هم به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند. همچنین از محمدحسین شیریان به پاس سالها تلاش در عرصه پژوهش و آموزش رسانه تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمانشاه روز خبرنگار استانی فرهنگی و هنری جذب سرمایه گذار نرخ بیکاری رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهرام عظیمی با اشاره به این موضوع که دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری با تمام توان در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب و شعار سال برنامه‌ریزی خواهد کرد اظهار داشت: درحال جمع‌آوری اطلاعات به منظور مشارکت حداکثری روستاییان در رونق تولید تجهیزات و لوازم ورزشی براساس آمایش سرزمین هستیم و همچنین بدنبـال شناسایی ظرفیت روستائیان و عشایـر سراسرکشور در این حوزه‌ایم.

وی افزود: با عنایت به مصرف بیش از شش هزار نوع کالای ورزشی در کشور که بالای ۵۰ درصد آن از طریق واردات تامین می‌شود و گردش بالای مالی در این حوزه، بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم. براین اساس درآمد و اقتصاد روستا با تولید لوازم ورزشی پایدار و چند هدف دیگر نیز تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت هموطنان ساکن روستا می‌تواند به رونق تولید لوازم ورزشی کمک کرده چرا که هزینه تمام شده آن پایین‌تر است.
در نظر داریم همزمان، با برگزاری جشنواره‌های بومی، محلی در سراسر کشور، بازارچه‌های محلی جهت عرضه تولیدات ورزشی روستائیان احداث شود.

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: قطعاً برگزاری بیش از هزار جشنواره در کشور فرصتی مغتنم برای عرضه لوازم و تجهیزات ورزشی تولید شده توسط ساکنین روستا‌ها خواهد بود. درحال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در زمینه تولیدات ورزشی مشغول به کار هستند که با فراهم کردن زمینه ورود روستانشینان و عشایر این آمار توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/

وزارت ورزش و جوانان

دیگر خبرها

  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • راه‌حل نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز برای تورم ایران
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است