Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@04:58:57 GMT

بوکسور هشت ساله ایرانی، ستاره آینده آسیا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۵۴۰

بوکسور هشت ساله ایرانی، ستاره آینده آسیا

کنفدراسیون آسیا در گزارشی به تمجید از «علی خدادادی» بوکسور هشت ساله ایران پرداخت و او ستاره آینده قاره کهن دانست.

به گزارش مشرق، در متن گزارش کنفدراسیون آسیا آمده است: زندگی بوکس ایران در حال پیشرفت است تا راهی برای بازگشت به دهه‌های گذشته باشکوه خود پیدا کند. استعداد فوق العاده جدید، علی خدادادی بوکسور ۸ ساله، با تمرینات فوق العادهِ خود کل کشور را تحت تاثیر قرار داد که ما در کانال های مختلف کنفدراسیون بوکس آسیا ویدیویی از تمرین ایشان را برای شما به اشتراک می گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی خدادادی در سال ۲۰۱۲ در ایران متولد شد که فقط ۸ سال دارد اما او می تواند یکی از ستاره های بوکس آسیا شود. علی خدادادی در شهر اصفهان زندگی می کند و در همان شهر بوکس تمرین می کند. اصفهان از شهرهای بخش مرکزی ایران هست که با معماری اصیل ایرانی معروف می باشد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

مربی او «علی علیزاده» است که یک مربی باتجربه از آغاز فعالیت بوکسِ این بوکسور می باشد. سرعت و تکنیک علی خدادادی در این سن باورنکردنی است. مهارت هاش از بسیاری از بوکسورهای نونهال و بچه ها خیلی بهتر است. ایران ، بوکسورهای مستعد نونهال و بوکسورهای سنین پایین زیادی دارد که می توانند ستاره های آینده بوکس این کشور و قاره آسیا باشند. رئیس فدراسیون بوکس ایران حسین ثوری  به توسعه و پیشرفت بسیار زیاد بوکس این کشور اعتقاد دارد. هدف و ماموریت او دو برابر کردن تعداد کل بوکسورهای ایران و افزایش محبوبیت بوکس در کشور است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین فدراسیون بوکس بوکس علی خدادادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟

سرمربی پیشین تیم ملی ایران از احتمال ایجاد وقفه چهار ساله بین دوره‌های مهمترین رقابت‌های فوتسال قاره آسیا خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا روز یکشنبه با سیزدهمین قهرمانی تیم ملی ایران در بانکوک تایلند به پایان رسید.

این رقابت‌ها یکی از تورنمنت‌هایی است که پرچم ایران همیشه در آن به اهتزاز درمی‌آید و یکی از افتخارات تیم‌های زیرمجموعه فدراسیون فوتبال را به ارمغان می‌آورد. در سال‌هایی که با قهرمانی تیم ملی فوتسال همراه می‌شود، معمولاً کشورمان در بخش بهترین بازیکن فوتسال نماینده دارد و فدراسیون فوتبال ایران نیز نامزد فدراسیون برتر سال می‌شود.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

در این شرایط، شنیده می‌شود مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از این پس به جای بازه دو ساله، قرار است در بازه چهار ساله برگزار شود. این تورنمنت از سال 1999 تا 2008 طی 10 سال متوالی برگزار شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آن، جام ملت‌ها را به‌صورت یک سال در میان تدارک دید. به نظر می‌رسد AFC در این باره تغییر نظر داده است و کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی این کنفدراسیون تصمیم گرفته بازی‌ها با وقفه‌ای چهار ساله برگزار شود.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران که همراه وزیر ورزش و جوانان عازم تایلند شده بود، در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تصمیم گرفته شد جام ملت‌های آسیا به جای دو سال، هر چهار سال یک بار برگزار شود که خبر بسیار بدی برای ایران خواهد بود. صرف‌نظر از بازی‌های تدارکاتی، از این به بعد باید تیم ملی را هر چهار سال یک بار تشکیل بدهیم. نمی‌دانم چرا چنین کاری کردند.

عراقی‌زاده: جام باشگاه‌های آسیا برگزار نشود، از لیگ برتر فوتسال انصراف می‌دهیم

وی در مورد وضعیت انتخاب سهمیه قاره کهن برای جام جهانی فوتسال خاطر نشان کرد: قرار است در فاصله یک سال تا جام جهانی فوتسال، تورنمنتی برای انتخاب سهمیه‌های آسیا برگزار شود. اگر تورنمنت‌های دیگری در این بازه چهار ساله برگزار شود، اشکالی ندارد. این وضعیت در شرایطی که جام باشگاه‌های آسیا هم برگزار نمی‌شود، فاجعه است. باشگاه‌ها دیگر با چه انگیزه‌ای وارد لیگ برتر شوند؟ برگزار نشدن بازی‌ها لطمه‌ای جبران‌ناپذیر به باشگاه‌ها می‌زند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با اشاره به احتمال انصراف گیتی‌پسند اصفهان از لیگ برتر عنوان کرد: گیتی‌پسند فصل گذشته با اختلاف قهرمان لیگ برتر شد، اما هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرده است در شرایطی مجدداً برای فوتسال هزینه خواهند کرد که تیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند. باید تدبیری برای برگزاری جام باشگاه‌های آسیا بیندیشند. اگر می‌خواهند، رقابت‌ها را به‌صورت منطقه‌ای (با رقابت تیم‌های هر منطقه قاره آسیا) برگزار کنند، اما بازی‌ها نباید لغو شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد