Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سهامداران شرکت‌های لنت ترمز ایران، توسعه شهری توس گستر و به‌پرداخت ملت در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، عمران و توسعه شاهد و جنرال مکانیک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 39هزار و 174واحدی، در ارتفاع 2 ‌میلیون و 34هزار و 219واحد به کار خود پایان داد و بیش از 8میلیارد و 829میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 19هزار و 124میلیارد تومان در بیش از 2 میلیون و 97هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لنت ترمز ایران، توسعه شهری توس گستر و به‌پرداخت ملت امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه دارویی برکت، آهنگری تراکتورسازی ایران و داروسازی جابر ابن حیان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 780میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 897میلیارد تومان در یک میلیون و 621هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 45واحد رشد کرد و در ارتفاع 21هزار و 122واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، عمران و توسعه شاهد و جنرال مکانیک بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های گروه کارخانجات صنعتی تبرک، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان و صنعت روی زنگان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

صدور مجوز فعالیت کارگزاری‌های بورس باید از انحصار خارج شودتبعات شایعه خروج محصولات فولادی از بورس کالا

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرابورس بورس تهران شاخص بورس بیشتر بخوانید... تصویب دوفوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی در مجلس شاخص بورس قله ۲.۰۰۰.۰۰۰ واحد را پس گرفت بررسی مدیریت نقدینگی و بازار بورس با حضور دژپسند در مجلس/ ورود ۹۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس در ۴ ماه گذشته قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تصویب دوفوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی در مجلس شاخص بورس قله ۲.۰۰۰.۰۰۰ واحد را پس گرفت بررسی مدیریت نقدینگی و بازار بورس با حضور دژپسند در مجلس/ ورود ۹۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس در ۴ ماه گذشته واژه های کاربردی مرتبط فرابورس بورس تهران شاخص بورس پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۵|افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد ۲ شناسایی ۴ میلیون جا مانده از دریافت سهام عدالت ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۵| طلا ۲۰۰۰دلاری شد ۴ سهامداران طی ۴ روز در بورس ۴۰۰۰ میلیارد ریال "ثروت" جمع کردند ۵ ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ ۶ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۵|افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان شد ۷ اعلام اسامی قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو تا پنجشنبه ۸ شاخص بورس قله ۲.۰۰۰.۰۰۰ واحد را پس گرفت مهمترین اخبار اقتصادی ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا فروش۴.۲ میلیارد یورو ارز صادراتی در نیما/ تراز عرضه ارز مثبت شد شاخص بورس قله ۲.۰۰۰.۰۰۰ واحد را پس گرفت مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام مدرس خیابانی: ۴ هزار پروژه تولیدی تا پایان دولت افتتاح خواهد شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران شاخص بورس فرابورس بورس تهران شاخص بورس امروز ۹۹ ۰۵ ۱۵ میلیارد تومان قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۹۴.۴۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۹۵۵ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۹,۳۸۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۲۰۹.۲۱۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۵۳,۱۵۶.۶۱۶ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فارس» و «فولاد» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 750658

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص