Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:47:10 GMT

قالیباف: ایران درکنار دولت و مردم لبنان است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۸۱۸

قالیباف: ایران درکنار دولت و مردم لبنان است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با «نبیه بری» رئیس مجلس نمایندگان لبنان پیرامون حادثه انفجار در بندر بیروت گفتگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، جان باختن جمعی از مردم بیروت را تسلیت گفت و برای مجروحان و مصدومان از درگاه خداوند آرزوی بهبودی و سلامتی کامل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف با بیان اینکه اطمینان دارم مردم لبنان با روحیه مقاومی که دارند، از این بحران و حادثه تلخ با صبوری و شکیبایی عبور خواهند کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در گذار از این بحران در کنار ملت و دولت لبنان خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارسال کمک های انسان دوستانه به بیروت تاکید کرد.

در ادامه این گفتگو، نبیه بری ضمن تشکر از تماس رئیس مجلس شورای اسلامی از پشتیبانی و حمایت های دلگرم کننده جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران های سخت از جمله در زمان اشغال جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی همواره حامی و پشتیبان مردم این کشور بوده و ملت و دولت لبنان هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد.

نبیه بری در پایان گزارشی از حادثه انفجار در بندر بیروت و آخرین وضعیت شهر را ارائه کرد.

کد خبر 4991909 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی لبنان انفجار بیروت مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری ایران علی ربیعی محمدجواد ظریف حسن روحانی ویروس کرونا سید عباس موسوی جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است

آفتاب‌‌نیوز :

 محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در حاشیه هیأت دولت، اظهار کرد: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده بلکه برخی مراودات پولی و مالی بین ایران و عراق وجود دارد که با گفتگو بین مقامات دو کشور همیشه حل شده و مشکلی در این زمینه که لاینحل باشد، نداریم.

جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود

وی درباره مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی در المپیک، گفت: ما یک فهرستی از اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده‌ایم که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور عنوان کرد: در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستندسازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

دهقان خاطرنشان کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آن‌ها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را که در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشور‌های مختلف جهان پیگیری کنیم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پایان گفت: البته، چون ما رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و و اقدامات ما از مسیر‌های دیگری باید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • وعده قالیباف به هلال احمر
  • دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است
  • قالیباف: استفاده از فناوری‌های جدید منجر به توانمندسازی هلال احمر خواهد شد
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد