Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-05@20:49:26 GMT

جزئیات اقساطی شدن جرائم رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۹۶۱

رئیس پلیس راهور ناجا جزئیات اقساطی شدن پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی را اعلام کرد.

سردار سید کمال هادیانفر در ارتباطی زنده با شبکه خبر در این باره اظهار کرد: به مناسبت هفته ولایت طرح تقسیط جرائم برای خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در مراکز شماره گذاری را اجرا می کنیم.
وی افزود: هموطنان می توانند به مراکز مراجعه و از این خدمات بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشمولان تا ۳۱ مرداد فرصت دارند که به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند و از این خدمات بهره ببرند.
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه افراد با اصل سند مالکیت به پلیس راهنمایی و رانندگی محل سکونت خود مراجعه کنند، گفت: آنها بدون هیچ گونه پیش پرداختی یک سال فرصت دارند جرائم را به صورت اقساطی پرداخت کنند. سپس به پلیس ۱۰+ مراجعه کرده و فرایند ترخیص را انجام دهند.
هادیانفر افزود: نیروی انتظامی در سال گذشته بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه داده که ۳۵ میلیون مورد آن در پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است. مزایای درنظر گرفته شده به مناسبت هفته ولایت ترخیص و تقسیط جرائم و بخشودگی میزان توقیف وسایط نقلیه جزو موضوعاتی است که ابلاغ شده و ساعت کار مراکز از ۱۴ به ۱۶ افزایش یافته است.
وی در پاسخ به اینکه آیا این تصمیم برای جرائم با هرمبلغی است یا محدودیتی درنظر گرفتید؟ گفت: طبق قانون وسایل نقلیه که بالای یک میلیون تومان جریمه دارند باید توقیف شوند. تعداد زیادی خودرو و موتور سیکلت داریم که به علت دیون جریمه توقیف هستند. سال گذشته در یک نوبت طرح تقسیط را اجرا کردیم و درصد زیادی از هموطنان از این امکان استفاده و خودروی خود را ترخیص کردند.

برچسب ها: جرائم رانندگی ، پلیس راهور ، اقساط لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JQb

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: جرائم رانندگی پلیس راهور اقساط راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: سال گذشته تعداد مراجعین به پزشکی قانونی اردبیل با ادعای نزاع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش نشان می دهد. - اخبار استانها -

نگارخوشنویس در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با اشاره به مراجعه 13 هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی اظهار داشت: در سال گذشته 13 هزار و 678 نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی اردبیل مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد سه هزار 592 نفر زن و 10 هزار و 86 نفر مرد بودند، خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی از مراکز به طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با یک هزار و 547 نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با 770 نفر بوده گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گزارش واحد آمار اداره کل تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال 1401 که حدودا 14 هزار نفر بوده است کاهش 8 درصدی را نشان می دهد.

خوشنویس بیان کرد: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آنها گوهی صادر می شود.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!