Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند امروز (چهارشنبه ۱۵ مرداد) در نشستی با مدیران مسوول رسانه های استان که در استانداری کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی برگزار شد، اظهارداشت: از مطبوعات توقع داریم که در راستای توسعه استان مطالبه گری کنند.

وی، مهمترین معضل کرمانشاه را بیکاری دانست و گفت: ما امروز با حجم عظیمی از بیکاری انباشته شده از سال های قبل در کرمانشاه روبه رو هستیم که برای برطرف کردن آن بدون شک نیاز به سرمایه گذاری داریم؛ امروز برای ایجاد هر شغل پایدار به حداقل ۲۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد برخی از رسانه ها گفت: در سال جهش تولید اعلام کردیم که برای رسیدن به توسعه و کاهش نرخ بیکاری به ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز داریم اما هیچ یک از رسانه ها ما را نقد نکرد که در این دوران بحران اقتصادی این پول را چگونه می خواهیم تامین کنیم.

بازوند همچنین به پروژه آزاد راه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: من برای ایجاد آزاد راه کرمانشاه یک سرمایه گذار را آوردم که با بودجه ۲ هزار میلیارد تومان آن را احداث کند اما عده ای تهمت زدند و گفتند با آن سرمایه گذار ارتباط پنهانی دارم؛ این موضوع باعث شد که احداث آزاد راه به تعویق بیافتد.

وی با تاکید براینکه در عقب افتادگی کرمانشاه همه مقصر هستند، گفت: باید از خودمان بپرسیم که چقدر توانسته ایم برای جذب سرمایه گذار و مبارزه با تنگ نظری تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه همچنین به تهیه سریال »نون-خ» در این استان نیز اشاره کرد و گفت: ساخت سریال نون خ به مدت ۱۷ روز برای جاذبه های گردشگری کرمانشاه در رسانه ملی تبلیغ کرد که ارزش مالی بسیاری داشت؛ بعد از ساخت این سریال افراد بسیاری بدون آگاهی از موضوع ما را نقد کردند و مدعی شدند که سه میلیارد تومان استانداری برای ساخت سریال هزینه کرده است، در حالی که ما فقط ۳۰۰ میلیون تومان برای هتل و استقرار تیم‌ سریال هزینه کردیم.

بازوند به حضورش در ۴۵ برنامه زنده تلویزیونی در ایام زلزله اشاره کرد و اظهارداشت: تا مرداد ۱۴۰۰ که در کرمانشاه هستم، دقیقا مثل همان روز اول کار و مطابق آن روز مطالبه گری خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه نقد غیرکارشناسی راه به جایی نمی برد، افزود:  از جامعه مطبوعات خواهش می‌کنم که مدیرانی که پاسخگو نیستند را معرفی کنند تا از نمره ارزشیابی سالانه آنها کم کنیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در ۲ سال گذشته رتبه نخست فلاکت در کرمانشاه را به رتبه نهم رساندیم اما هیچ رسانه‌ای از ما نپرسید که کاهش نرخ فلاک چه معنی دارد.

بازوند ادامه داد: اگر من هم وقتی برای اشتغالزایی صرف ‌نمی‌کردم به طور قطع مثل استاندارهای قبلی مورد سوال قرار نمی‌گرفتم

وی تصریح کرد: اگر روزی مدیری در کرمانشاه جرات نکند با سرمایه گذار صحبت کند، مرگ‌ توسعه در استان فرا رسیده است؛ مدیران ما از ترس اینکه به آنها تهمت‌ نزنند، در زمینه جذب سرمایه گذاری وارد نمی‌شوند.

استاندار کرمانشاه همچنین به سرمایه گذاری ۲ هزار میلیاردی یک شرکت چینی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: فردی یزدی به غلط نسبت به این موضوع در مقابل رییس قوه قضاییه اعتراض کرد و خواهان جلوگیری از آن شد اما رسانه های استانی نه تنها این موضوع را نقد نکردند بلکه با آن نیز هم صدا شدند.

بازوند همچنین از عملکرد رسانه ها در نشان دادن جایگاه یارمحمدخان به عنوان سردار کرمانشاهی دوران مشروطه انتقاد و عنوان کرد: از نهاد های مختلف به وزیر کشور فشار آوردند که چرا استاندار می‌خواهد برای این شخص آرامگاه بسازد؛ در آن زمان از رسانه ها خواستیم که در رابطه با اثبات اهمیت موضوع مقاله بنویسند اما هیچ‌کس وارد عمل نشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به تصویب ساخت پتروشیمی دوم در اسلام آبادغرب اشاره کرد و گفت:‌ عده‌ای می گفتند که دولت نمی‌تواند در این زمینه سرمایه گذاری کند اما با حمایت های وزیر نفت و رایزنی های بسیار توانستیم سرمایه گذاری هفت هزار میلیاردی وزارت نفت در اسلام آبادغرب را تصویب کنیم.

استاندار کرمانشاه به فعالیت مرز پرویزخان در ایام شیوع بیماری کرونا نیز اشاره کرد و اظهارداشت: در حالی که تمام مرزهای کشور با کشور عراق بسته بود مرز پرویزخان به فعالیت خود ادامه داد و با رشد ۳۳ درصدی صادرات روبه رو بود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند رسانه ملي اسلام آباد غرب کرمانشاه عراق قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند رسانه ملي اسلام آباد غرب کرمانشاه عراق قوه قضاییه استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند رسانه ملي اسلام آباد غرب کرمانشاه عراق قوه قضاییه استاندار کرمانشاه اشاره کرد و گفت سرمایه گذاری سرمایه گذار رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند