Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:28:46 GMT

توافق ابتدایی تراشتگن و بارسا بر سر تمدید قرارداد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۹۷۳

توافق ابتدایی تراشتگن و بارسا بر سر تمدید قرارداد

طبق ادعای موندودپورتیوو بارسا و تراشتگن بر سر مدت تمدید قرارداد به توافق قطعی رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد با مارک آندره تراشتگن اولویت اصلی بارسلوناست و اطمینان این باشگاه از تمدید قرارداد با این دروازه بان آلمانی طی هفته های آینده در حال افزایش است. بارسلونا می خواهد قرارداد تراشتگن را تا ژوئن 2025 تمدید کند و دستمزد او را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرارداد کنونی تراشتگن با بارسلونا در سال 2022 به اتمام می رسد. پیش از دوران شیوع کرونا، مذاکراتی میان بارسلونا و تراشتگن در جریان بود اما شیوع ویروس کرونا باعث توقف مذاکرات شد. 

 

 

 

 

گلر آلمانی بارسا هفته گذشته از استراحت یک هفته ای خود بازگشت تا تمریناتش را برای مصاف حساس مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان از سر بگیرد. او که در بازگشت به بارسلونا با خبرنگار برنامه خوگونس شبکه لاسستا روبرو شده بود، در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قراردادش لبخند زد و به یک پاس کوتاه اکتفا کرد:« ببینیم چه خواهد شد.»

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، تمدید با تراشتگن در مسیر درستی قرار دارد و هرچند بر سر مسائل مالی هنوز توافق قطعی حاصل نشده اما بر سر مدت قرارداد دو طرف به توافق رسیده اند. گلر آلمانی با بارسا 5 ساله تمدید خواهد کرد. هم بارسا و هم تراشتگن بر سر ادامه همکاری موافقت کرده اند اما بحران اقتصادی ناشی از کرونا باعث شده تا رقم پیشنهادی بارسا با رقم مورد توقع تراشتگن تفاوت داشته باشد.

گفته می شود تراشتگن سالانه دستمزدی 15 میلیون یورویی از بارسا طلب کرده است. جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا اخیرا گفت که تراشتگن باید شرایط مالی باشگاه را درک کند. با توجه به بحران اقتصادی پساکرونا بدون شک توافق نهایی با تراشتگن بر سر رقمی کمتر صورت خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل) مارک آندره‌‌ ترشتگن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا