Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، سعید اسماعیلی مدیر ارشد گروه چراغ کروز با اشاره به اینکه از 10 سال پیش تولید چراغ را آغاز کردیم، گفت: تنوع چراغ در بازه گسترده ای است و شامل چراغ های جلو و عقب، خطر عقب بدنه و صندوق، مه شکن جلو و عقب، سوم ترمز، روشنایی روز، شبرنگ و چراغ های کوچک داخل خودرو مانند سقف و نقشه خوان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می شود که بالغ بر 80 نوع شماره فنی چراغ انواع خودروهای سواری داخلی برای خودروسازان و بازار را تامین می کنیم.

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که چه کنترل ها و آزمایشاتی بر روی چراغ های تولیدی این شرکت انجام می شود اظهار کرد: کلیه چراغ ها در خطوط تولید با تکنولوژی بالا (هایتک) و نیمه رباتیک و با استفاده از بهترین مواد ساخته می شود. اکثریت بردها، ماجول های الکترونیکی و کلیه دسته سیم های انواع چراغ های تحویلی به خودروسازان، در داخل شرکت تولید می شود و هیچگونه تفاوت کیفی بین چراغ های تحویل به خودروساز و بازار وجود ندارد که به طور کامل با استانداردهای خودروسازان مطابقت دارد؛ برای مثال برای چراغ جلو 13 ایستگاه و برای چراغ عقب 11 ایستگاه داریم که می تواند تضمین کننده کیفیت باشد. در ساخت کلیه چراغ ها برای این که اطمینان کافی از کیفیت آن حاصل نماییم دو آزمون کنترل روشنایی مطابق با استانداردهای بین المللی و تست نشتی آب انجام می دهیم. همچنین برای چراغ های عقب از تکنولوژی حالت توزیع نور ال ای دی بر روی سطح و میله استفاده می کنیم.

مدیر ارشد گروه چراغ کروز در خصوص اینکه دارا بودن کیفیت و تست چراغ چه اهمیتی برای خودرو دارد، بیان کرد: در ساخت چراغ علاوه بر اهمیت ظاهر و زیبایی، قابلیت های ایمنی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. از 85 استاندارد ملی اجباری خودرو، 17 استاندارد آن متعلق به چراغ است و توانستیم همه ی استانداردهای لازم را کسب نماییم که بر روی چراغ ها حک شده است. کلیه چراغ های تولیدی مطابق با استانداردهای روز و دارای تاییدیه نوع اروپا هستند.

وی با بیان اینکه 85 درصد از طراحیهای جدیدی که از سال 94 در کشور صورت گرفته توسط کروز انجام شده و توانستیم تنوع زیاد با کیفیت بالا ارائه کنیم، ابراز خرسندی کرد و گفت: خط تولید این محصول تجهیزات اتاق تاریک و گونیومتر با دقت بسیار بالا جهت انجام آزمون نورسنجی و رنگ سنجی و سایر تجهیزات آزمایشگاهی برای شرایط محیطی و تست های دوام، مطابق استانداردهای بین المللی را داراست. چراغ های عقب که چراغ های ترکیبی است و شامل 6 چراغ ترمز، موقعیت، راهنما، دنده عقب، مه شکن و شبرنگ است، از تکنولوژی های نوین مانند جوش ارتعاشی همراه با آنیلینگ استفاده می کنیم و تست روشنایی نور و تست نشتی آب مانند چراغ های جلو انجام می دهیم. چراغ های جلو نیز با توجه به اینکه که سخت کاری لنز می شود طوری طراحی شده که اگر ضربه ای به آن وارد شود به راحتی شکسته نشود.

اسماعیلی در خصوص کیفیت محصول نهایی توضیح داد: ایجاد محیط اتاق تمیز با فیلتر‌های هپا و جذب ذرات زیر ۳ میکرون، تجهیزات روباتیک ۶ محوره پاشش لاک، سیستم های چنبر متالیزاسیون‌ آبکاری پلاسما در خلا و... نشان از کیفیت بسیار مطلوب محصول نهایی را در بر دارد.

پربیننده ترین اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو +آدرس سایت قیمت انواع چری در بازار +جدول شرایط فروش محصولات بهمن موتور +جدول قیمت پراید امروز ۱۳۹۹/۵/۱۵ قیمت روز خودرو تیبا +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کروز خودروسازان کروز خودرو خودروسازان بازار خودرو کروز قطعه سازان ایرانی چراغ خودرو شرکت کروز قطعه سازی کروز قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت چراغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند

ایتنا - بر اساس آمار و ارقامی که به‌تازگی گردآوری شده است، هفت کشور اکنون تقریبا تمام برق مورد نیازشان را از منابع انرژی تجدیدپذیر تولید می‌کنند.
آلبانی، بوتان، نپال، پاراگوئه، ایسلند، اتیوپی و جمهوری دموکراتیک کنگو بیش از ۹۹.۷ درصد برق مصرفی‌شان را با استفاده از انرژی زمین‌گرمایی، آب، خورشید یا باد تولید کرده‌اند.

علاوه بر این، داده‌های آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) و آژانس بین‌المللی انرژی تجدیدپذیر (IRENA) نشان داده است که ۴۰ کشور دیگر‌ــ از جمله ۱۱ کشور اروپایی‌ــ در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ دست‌کم ۵۰ درصد برق مصرفی‌شان را با استفاده از فناوری‌های انرژی تجدیدپذیرتولید کرده‌اند.

پروفسور مارک جیکوبسون، استاد دانشگاه استنفورد که این داده‌ها را منتشر کرده است، گفت: «ما به فناوری‌های معجزه‌‌‌آسا نیاز نداریم.»

«ما باید با برقی کردن همه چیز و تامین برق از باد، آب و خورشید (WWS)، که نسیم دریا، فوتوولتایی خورشید، برق خورشیدی متمرکز، الکتریسیته زمین‌گرمایی، برق‌آبی اندک و برق‌آبی گسترده را شامل می‌شود، انتشار کربن را متوقف کنیم.»

پروفسور جیکوبسون همچنین متذکر شد سایر کشورها مانند آلمان نیز قادرند برای بازه‌های زمانی کوتاه از برق ۱۰۰ درصد تولیدشده از منابع تجدیدپذیر استفاده کنند.

آماری که آژانس بین‌المللی انرژی در ژانویه سال جاری منتشر کرد نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۲، بریتانیا ۴۱.۵ درصد برق مورد نیازش را از منابع تجدیدپذیر تولید کرد‌ــ که ۱۰.۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

در اسکاتلند، فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر معادل ۱۱۳ درصد مجموع برق مصرفی کشور در سال ۲۰۲۲ را تولید کردند.

کلر مک، مدیرعامل اسکاتیش رینیوبلز (Scottish Renewables)، آن زمان گفت: «این ارقام رکوردشکن نقطه عطف مهمی در مسیر اسکاتلند به سوی انتشار کربن صفر محسوب می‌شود، و پتانسیل عظیم منابع انرژی تجدیدپذیر ما در سطح جهانی را به‌روشنی نشان می‌دهد.»

در حالی که تولید برق اسکاتلند در قبضه انرژی باد است، پژوهشگران پیش‌بینی می‌کنند که انرژی خورشیدی در دهه‌های آتی انرژی غالب در تامین برق جهان خواهد بود. 

در سال‌های اخیر با افزایش میزان بهره‌وری سلول‌های خورشیدی، که در اصل با به‌اصطلاح «ماده معجزه‌آسای» پروسکایت ارتقا پیدا کرد، پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای صورت گرفته است.

هزینه‌های تجاری نیز کاهش پیدا کرده است، که سبب شد دانشمندان دانشگاه اکستر و کالج دانشگاهی لندن سال گذشته مدعی شوند که انرژی خورشیدی به «نقطه اوج بازگشت‌ناپذیری» رسیده است که آن را به منبع اصلی انرژی جهان تا سال ۲۰۵۰ تبدیل خواهد کرد.

بر اساس یافته‌های مقاله این پژوهشگران در سال ۲۰۲۳، که در نشریه نیچر کامیونیکیشنز (Nature Communications) منتشر شد، پیشرفت‌های فناوری و اقتصادی به این معنی است که گذار به انرژی پاک فقط دست‌یافتنی نیست، بلکه اجتناب‌ناپذیر است.

پژوهشگران در این تحقیق نوشتند: «به‌دلیل مسیر فناوری که سیاست پیشین باز کرد، نقطه اوج خورشیدی بازگشت‌‌ناپذیر ممکن است گذشته باشد، مرحله‌ای که انرژی خورشیدی، بدون سیاست‌های اقلیمی بیشتر، به‌تدریج بر بازار انرژی جهانی غلبه می‌کند.»

«انرژی خورشید در دسترس‌ترین منبع انرژی موجود روی کره زمین است، و در چرخه‌ای از سرمایه‌گذاری‌های فزاینده، جذابیت اقتصادی‌اش به‌سرعت رو به افزایش است.»

دیگر خبرها

  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز