Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم پرسپولیس گفت: یک کار ویژه برای مراسم اهدای جام در نظر دارم و می‌خواهم زمانی که نام من را از بلندگو اعلام کردند تا روی سکو بروم خوشحالی ویژه خودم را انجام دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص بازی با ذوب‌آهن که روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود گفت: به نظرم ما چه در داخل خانه و چه در بیرون از زمین خودمان برای سه امتیاز به زمین می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی هم برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که اگر خدای نکرده در این بازی برنده نشویم برای ما خیلی بد خواهد شد چرا که بعد از این بازی قرار است جام قهرمانی به تیم ما اهدا شود. به همین خاطر با صد درصد توان و با پتانسیل زیادی که در تیم وجود دارد برای برد به زمین خواهیم رفت.

وی درباره تقابل با مهاجمان ذوب‌آهن تصریح کرد: کادرفنی، بازیکنان این تیم را آنالیز کرده و چند بازی قبلی این تیم را به ما نشان خواهند داد. از بازیکنان این تیم شناخت خوبی داریم و می‌دانیم که ذوب‌آهن تیم خوبی است. برای این تیم احترام قائلم اما ما روز جمعه برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص جشن قهرمانی سرخپوشان که جمعه شب برگزار می‌شود افزود: خیلی خوشحالم که این اتفاق برای من با پیراهن پرسپولیس رخ داد و ما با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان شدیم. در این فصل همه دست به دست هم دادیم تا فصل خوبی را داشته باشیم و خوشبختانه کادر فنی و هواداران هم کمک زیادی کردند تا پر قدرت در زمین حاضر شویم. جمعه شب هم می‌خواهیم جام را بالای سر ببریم و آن را به هواداران تقدیم کنیم. خوشحالم که هواداران از این مسئله خوشحال هستند و ما این جام را به آنها تقدیم خواهیم کرد.

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این سوال که برای این بازی چه سوپرایزی دارد اظهار داشت: یک کار ویژه برای مراسم اهدای جام در نظر دارم و می‌خواهم زمانی که نام من را از بلندگو اعلام کردند تا روی سکو بروم خوشحالی ویژه خودم را انجام دهم.

وی در مورد اینکه خوشحالی و حرکات او بعد از برد و گلزنی مورد توجه هواداران قرار گرفته خاطرنشان‌کرد: همیشه دوست داشتم خوشحالی من خاص باشد و نظیر آن در ایران و دنیا دیده نشده باشد. خیلی از فوتبالیست‌ها برخی رفتار را تقلید می‌کنند اما من سبکی برای خودم دارم و خوشحالم که هواداران از این نوع خوشحالی من راضی هستند و به دل آنها نشسته است.

بازیکن شماره ۶ پرسپولیس در مورد اینکه این تیم برای جام حذفی چه برنامه‌هایی دارد افزود: جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌دانیم که با دو برد در جام حذفی می‌توانیم قهرمان شویم. مطمئناً همه به دنبال این هستیم تا همانند سال گذشته هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم و امیدوارم دوباره این اتفاق رخ بدهد. بعد از آن هم که باید به اردوی تیم ملی برویم و بعد برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه پرسپولیس به دنبال رکورد شکنی در لیگ برتر است تصریح کرد: به هر حال شکستن رکورد چیزی است که در تاریخ فوتبال ثبت می‌شود و چه خوب که این مسئله به نام پرسپولیس باشد. ما سه بازی دیگر داریم و در این سه بازی به دنبال برد هستیم تا بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم و کمترین گل خورده را به نام خودمان داشته باشیم. مطمئناً با شکستن رکورد می‌توانیم خانواده‌ها، هواداران و هم مربیان را خوشحال کنیم تا یک رکورد تاریخی را به دست بیاوریم.

 

 

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کنعانی زادگان جام حذفی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز پیگیری شده و به اتمام می‌رسد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود تا یکی از دو دیدار مهم روز را برگزار کند. درباره اهمیت فنی این دیدار نکات مهمی وجود دارد، ولی موضوع قابل بحث، ممنوعیت ورود تماشاگران زن برای تماشای این بازی است.

هواداران زن باشگاه نساجی از زمانی که اجازه ورود آن‌ها به ورزشگاه صادر شده، همواره حضور پررنگ و تا جای ممکن پرشوری در ورزشگاه داشته‌اند، ولی برای تماشای این بازی مهم، از حضور در ورزشگاه منع شده‌اند. این موضوع محل اختلاف شده و بسیاری آن را با اتفاقات هفته گذشته دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی مرتبط کرده‌اند. در آن دیدار، یکی از هواداران سپاهان توهین‌های ناشایستی را درباره زنان پرسپولیسی به کار برد و پس از آن فضای رسانه‌ای ملتهب شد.

وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال خواست تا سریع به این موارد رسیدگی شود و فدراسیون هم در حکمی سریع، رأی به محرومیت ۱۰ ساله تماشاگر مذکور از حضور در ورزشگاه‌های مختلف برای تماشای فوتبال و زیرشاخه‌هایش داد. با‌این‌حال، هم‌زمانی این اتفاق و البته ورود جیمی‌جامپ زن در دیدار استقلال با آلومینیوم در اراک، دست به دست هم داد تا شایعه مذکور که اجازه ورود زنان هوادار نساجی به ورزشگاه به همین دلیل صادر نشده، پخش شود. ضمن اینکه پس از ماجرای ورزشگاه اراک، ورود زنان تبریزی هم به ورزشگاه ممنوع شد و همان داستان همیشگی مهیا‌نبودن زیرساخت مطرح شد.

باوجود ممنوعیتی که شورای تأمین مازندران اعلام کرده، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران شایعات مطروحه را رد کرده و گفته است که اتفاقات هفته‌های اخیر در ورزشگاه‌ها دلیلی برای ممنوعیت ورود زنان تماشاگران قائمشهری به ورزشگاه نیست. مهدی رضی در گفت‌وگویی که ایرنا، خبرگزاری دولت، آن را منتشر کرده، گفته است: «برای دیدار نساجی و پرسپولیس با توجه به ظرفیت ورزشگاه ۶۰۰ بلیت به هواداران تیم پرسپولیس اختصاص داده شد و با توجه به حساسیت این مسابقه و احتمال بروز تنش بین هواداران تصمیم بر این شد تا ورودی هواداران پرسپولیس جدا باشد. به همین دلیل سکوی ویژه بانوان هوادار نساجی در این مسابقه و دیدار با استقلال به هواداران تیم میهمان اختصاص داده شد. از طرفی نیز با توجه به فراهم‌نبودن ورودی و سکوی مجزای دیگر در این ورزشگاه امکان در‌نظر‌گرفتن فضای جایگزین برای بانوان هوادار نساجی در این مسابقه فراهم نبود. حضور بانوان هوادار نساجی در ورزشگاه شهید وطنی برای این باشگاه و هیئت فوتبال مازندران ارزشمند است و همبستگی فضای اجتماعی قائمشهر در حمایت از تیم نساجی را نشان می‌دهد، اما در این مسابقه به دلیل محدودیت ساختاری ورزشگاه امکان حضور بانوان گرامی هوادار نساجی وجود ندارد».

با توجه به اظهاراتی که در این زمینه عنوان شده نه‌تن‌ها بازی امروز بلکه بازی دو، سه هفته آینده نساجی برابر استقلال در این ورزشگاه هم بدون حضور تماشاگران زن برگزار خواهد شد. با‌این‌حال، ابهام کلی همچنان به قوت خود باقی است؛ چراکه مسئولان این شهر با اطلاع از زمان میزبانی از دو تیم پرسپولیس و استقلال و در‌اختیار‌داشتن ماه‌ها زمان، فکری برای حل‌کردن جایگاه زنان برای زمان میزبانی از دو تیم پایتخت نکرده‌اند؟

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • ببینید | خوشحالی هوادار خردسال پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌ها مقابل چشمان هواداران نساجی
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!