Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال تاکنون چهار بار قهرمان جام حذفی شده و جالب اینکه سه بار از این دفعات، همزمان با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از زمان آغاز مسابقات لیگ برتر در ایران، استقلال چهار بار قهرمان جام حذفی شده و جالب اینکه سه بار از این دفعات، همزمان با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بوده است! در لیگ‌های اول، هفتم و هفدهم استقلال در حالی جام قهرمانی مسابقات حذفی را بالای سر برد که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی از نظر غریزی، آبی‌ها به موفقیت رقیب دیرینه حساس هستند و وقتی قهرمانی سرخپوشان را می‌بینند با عطش و انگیزه بیشتری برای کامیابی در تورنمنت باقی‌مانده تلاش می‌کنند. آیا این نیروی محرکه، در جام حذفی امسال هم به کمک آبی پوشان خواهد آمد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال جام حذفی پرسپولیس استقلال پرسپولیس جام حذفی لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم