Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خانه ملت، سمیه محمودی از بررسی طرح اعاده شده از سوی شورای نگهبان درخصوص اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس درباره انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان در نشست کمیسیون آیین نامه مجلس خبر داد و گفت: این طرح از جمله مصوبات مجلس دهم شورای اسلامی بود که شورای نگهبان ایراداتی به آن گرفته و به کمیسیون آیین‌نامه داخلی ارجاع داده بود، با موافقت اعضای کمیسیون اصلاح این بخش از آیین‌نامه داخلی مجلس مسکوت ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون‌آیین نامه داخلی مجلس افزود: مقرر شد کمیته‌ای برای احصا اولویت‌های کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس تشکیل شود تا موضوعاتی که باید در دستور کار کمیسیون قرار گیرد، تعیین شود.

 طرح شفافیت آرا به مرکز پژوهش‌ها ارجاع شد

نماینده مردم شهرضا و دهاقان با اشاره به تصویب کلیات طرح شفافیت آراء نمایندگان مجلس گفت: با استناد به ماده ۱۴۲ آیین نامه داخلی مجلس بررسی جزییات طرح مذکور به کارگروه کارشناسی مرکز پژوهش‌ها ارجاع شد تا بعد از چکش‌کاری دراین مرکز، تصویب جزییات طرح شفافیت آراء نمایندگان در دستورکار کمیسیون آیین‌نامه قرار گیرد.

بر اساس طرح اصلاح انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان که مسکوت ماند، کاندیداهای معرفی شده از سوی قوه قضاییه در زمان رای‌گیری در صحن علنی نباید از نامزدی برای شورا انصراف بدهند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شهرضا سمیه محمودی شورای نگهبان نماینده مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه پروندهٔ خبری شکل گیری مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرضا سمیه محمودی شورای نگهبان نماینده مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی شهرضا سمیه محمودی شورای نگهبان نماینده مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه آیین نامه داخلی مجلس کمیسیون آیین نامه شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

بیشتر بخوانید: نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵

««طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1228183 برچسب‌ها بیمه

دیگر خبرها

  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم