Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:13:51 GMT

ادامه اعتراضات بولیوی در اعتراض به تعویق انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۱۸۲

ادامه اعتراضات بولیوی در اعتراض به تعویق انتخابات

اعتصابات و تظاهراتی که از روز دوشنبه در اعتراض به تعویق انتخابات در بولیوی آغاز شده در حال سرایت به سرتاسر این کشور است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، این تظاهرات بلافاصله پس از حکم دادگاه عالی انتخاباتی در تاریخ هفت مرداد ماه برای تعویق انتخابات آغاز شد.  «مرکز کارگران بولیوی» بزگترین اتحادیه کارگری در این کشور هشدار داد اگر دادگاه از حکم خود عقب نشینی نکند، از سوم آگوست ( 13 مرداد) دست به اعتصاب عمومی و انسداد جاده ها خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گفته «مرکز کارگران بولیوی»، روز دوشنبه موانع برای انسداد مسیرها در 75 نقطه کشور از جمله در نقاط راهبردی سانتا کروز، لاپاز، کوچابامبا و پوتسی ایجاد شدند و راهپیمایی های توسط کارگران معدن، کشاورزان، بومیان و کارگران کم درآمد شهری صورت گرفته است.

معترضان مخالف به تعویق افتادن انتخابات هستند و نگرانند که دولت موقت، شبه کودتایی و تحت حمایت آمریکا به رهبری جنین آنیس رئیس جمهور موقت با بهانه قرار دادن شیوع ویروس کرونا را برای مدت نامعلومی در قدرت بماند.

بولیوی با 11 میلیون جمعیت به شدت کشورهای همسایه برزیل، پرو و شیلی از ویروس کرونا آسیب ندیده اما شمار مبتلایان در آن کشور به صورت صعودی در حال افزایش است.

مقایسه عملکرد دولت کوبا با دولت کودتایی بولیوی در بحران کروناشمار قربانیان کرونا در بولیوی افزایش پایدار داردهشدار مورالس نسبت به استقرار تک تیراندازها در بعضی شهرهای بولیویراهپیمایی گسترده در بولیوی در اعتراض به تعویق انتخابات ریاست جمهوری

انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آمریکا اخبار "آمریکا" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط آمریکا اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۲ لبنان|آخرین آمار تلفات انفجار مهیب بیروت؛ ۱۰۰ کشته، بیش از ۴ هزار زخمی/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای +فیلم و عکس ۳ اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست ۴ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد ۵ اولین بیانیه حزب الله لبنان پس از انفجار مهیب بیروت ۶ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت ۷ آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| الاخبار: بهره‌برداری سیاسی عربستان و آمریکا از مصیبت لبنانی‌ها ۸ لبنان| تازه‌ترین آمار تلفات انفجار بیروت/ شمار کشته‌ها به ۱۰۰ نفر رسید مهمترین اخبار بین الملل اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| وقتی مصیبت لبنانی‌ها عرصه تسویه‌حساب مغرضانه عربستان می‌شود خسارت ۵میلیارددلاری لبنان از انفجار بیروت/ تحقیقات درباره انفجار آغاز شد لبنان| بازدید میشل عون از مناطق آسیب‌دیده انفجار بیروت مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت اعیاد قربان و غدیر روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست رادیو چین تحلیل کرد: سرقت نفت سوریه توسط آمریکا با سوءاستفاده از بحران ۹ ساله درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا اخبار آمریکا آمریکا اخبار آمریکا انفجار بیروت تعویق انتخابات بین الملل خسارت ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است

«نجفقلی حبیبی» استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سرکوب گسترده جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا توسط پلیس این کشور اظهار کرد: پلیس آمریکا مطابق سیاست‌های دولت آمریکا عمل می‌کند و صرفاً تابع و مجری است.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا یعنی اسراییل و این رژیم بدون آمریکا موجودیتی ندارد ادامه داد: در واقع آنچه توسط رژیم اسراییل در غزه رخ می‌دهد، توسط دولت آمریکا مدیریت می‌شود؛ رژیم اسراییل به نوعی ایالتی از ایالت‌های آمریکا محسوب می‌شود.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: از ابتدای جنگ در غزه، شاهد کمک‌های تسلیحاتی بسیاری از سوی آمریکا به رژیم اسراییل بوده‌ایم و همچنان این کمک‌ها ادامه دارد؛ بنابراین رژیم اسراییل به هیچ وجه جدا از آمریکا نیست.

حبیبی با بیان اینکه ادعای آزادی‌خواهی در آمریکا عملاً با سرکوب معترض‌ها در دانشگاه‌های این کشور، زیر سوال رفته است گفت: این اعتراضات نشان داد که وجدان‌های بشری در دنیا هنوز بیدار هستند و نسبت به جنایاتی که در غزه انجام می‌شود، اعتراض دارند.

وی با بیان اینکه امکانات رسانه‌ای در دنیا باعث شده تا جنایات رژیم اسراییل در غزه به تصویر کشیده شود، اظهار کرد: ظلم‌ها در غزه به قدری فجیع و آشکار است که صدای همه جهانیان بلند شده است؛ وقوع اعتراض‌ها در آمریکا نشان‌دهنده شکست رسانه‌ای غرب است.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: خون‌های پاک ریخته‌شده در غزه باعث شد تا تشت رسوایی رژیم صهیونیستی بر زمین بیفتد و چهره واقعی این رژیم برای جهانیان مشخص شود.

کد خبر 6092302 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • عکسی از زیرنویس لحظه‌به‌لحظه شبکه سه درباره اعتراضات آمریکا