Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 20 MB

مستند «پیش‌مرگان» روایتی از پایداری مردم نهاوند در هشت سال دفاع مقدس، کاری از گروه مستند روایت فتح پنجشنبه ۱۶ مرداد از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

به گزارش قدس آنلاین، مستند  «پیش‌مرگان» بهانه ای است برای بیان مقاومت و پایداری مردان و زنانی که در پشت جبهه‌ها به جزء کمک به رزمندگان، آماج حملات وحشیانه هوایی رژیم بعث عراق قرار می‌گرفتند و شهرستان نهاوند نیز یکی از این مناطق کشور بود که در تاریخ مظلوم واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع جنگ تحمیلی و بمباران‌های دیوانه‌وار حزب بعث عراق خواهران نهاوندی با عنوان بسیج در بخش تدارکاتی کارهایی انجام می‌دادند و برادران رزمنده را بدرقه و کمک‌های مردمی ‌را جمع‌آوری و با سر دادن شعارهای حماسی رزمندگان اسلام را به شرکت کردن در جنگ ترغیب می‌کردند.

مستند  «پیش‌مرگان» کاری از گروه مستند روایت فتح، به کارگردانی مجتبی حصاری روایتگر مقاومت و ایثار مردم نهاوند در دفاع مقدس می باشد. علاقمندان می توانند ساعت ۱۷:۴۵ روز پنجشنبه ۱۶ مرداد  بیننده این مستند در شبکه اول سیما باشند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گروه مستند روایت فتح پیش مرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستند درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.

رحمتی در کنار تحقیق و تدریس ، سردبیری فصلنامه تخصصی اطلاعات حکمت و معرفت را هم برعهده دارد. «زندگی با فلسفه» دوازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی ، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی بافلسفه» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق