Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:10:01 GMT

افتتاح سومین شعبه ترنجستان بهشت همزمان با عید غدیر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۲۷۳

افتتاح سومین شعبه ترنجستان بهشت همزمان با عید غدیر

‍‍‍‍‍‍

سومین شعبه از فروشگاه ترنجستان بهشت همزمان با عید سعید غدیر خم با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و ادب افتتاح می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فروشگاه ترنجستان بهشت 3 روز شنبه، 18 مردادماه، همزمان با عید سعید غدیر خم افتتاح می‌شود.

در این مراسم که با حضور قاسم صرافان، شاعر آیینی کشورمان برگزار می‌شود، از کتاب «سفری که پر ماجرا شد» نوشته بنفشه رسولیان که از سوی انتشارات مهرستان منتشر شده است نیز رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را در پایان مراسم با 30 درصد تخفیف تهیه کنند.

این فروشگاه در سعادت‌آباد، نبش بلوار دریا و خوردین، مجتمع تجاری رویال، واحد G16واقع شده و قرار است در آن کتاب(کودک و بزرگسال)، لوازم‌التحریر، کتاب نفیس، صنایع دستی، اسباب بازی، گل و گیاه عرضه شود.

احداث فروشگاه‌های ترنجستان در شهرستان‌های بدون ویترین/ راه‌اندازی 2 فروشگاه جدید در تهرانترنجستان بهشت؛ میزبان سلامِ ماهِ شهریور و مهر

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجمع ناشران انقلاب اسلامی بیشتر بخوانید... ترنجستان بهشت؛ میزبان سلامِ ماهِ شهریور و مهر عرضه محصولات فرهنگی با ۱۵ درصد تخفیف همزمان با آغاز به کار «ترنجستان بهشت» عرضه ۳۰ هزار کالای فرهنگی در «ترنجستان بهشت»+ تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترنجستان بهشت؛ میزبان سلامِ ماهِ شهریور و مهر عرضه محصولات فرهنگی با ۱۵ درصد تخفیف همزمان با آغاز به کار «ترنجستان بهشت» عرضه ۳۰ هزار کالای فرهنگی در «ترنجستان بهشت»+ تصویر واژه های کاربردی مرتبط مجمع ناشران انقلاب اسلامی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه ۲ اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا ۳ نحوه برقراری صیغه عقد اخوت در عید غدیر ۴ سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است ۵ اشعاری در وصف امام هادی‌ (ع)|دهمین بار هوالحق متجلی شده بود/ چارمین بار علی بود امامت می‌کرد ۶ غلامرضازاده: ادعای بالا بودن میزان ابتلا به کرونا در هیأت‌ها دروغ است/ "رادیو محرم" راه‌اندازی شود ۷ سفر دوباره هنری جیمز با «تصویر یک زن» به ایران ۸ برنامه‌های ستاد مردمی بزرگداشت مباهله برای امسال تشریح شد/ برگزاری مسابقه مجازی تلاوت آیه مباهله ویژه کودکان مهمترین اخبار فرهنگی باربد بابایی: مافیا دست از سرِ موسیقی تلویزیون برنمی‌دارد/ خوانندگانی که برای خواندن تیتراژ ۵۰ میلیون و برای آمدن به تلویزیون ۲۰ میلیون می‌پردازند! امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور اشعاری در وصف امام هادی‌ (ع)|دهمین بار هوالحق متجلی شده بود/ چارمین بار علی بود امامت می‌کرد مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب دیدگان حادثه بیروت هستیم روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع ناشران انقلاب اسلامی مجمع ناشران انقلاب اسلامی ترنجستان بهشت امام هادی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افتتاح این مرکز بزرگ فرهنگی را در رشد و بالندگی بیشتر فرهنگی گیلان مؤثر دانست و اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه کشور محسوب شده و حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی فلاح رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران در مجلس شورای اسلامی را از اهم وظایف نمایندگان ملت برشمرد و افزود: همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر نمایندگان، اهمیت به مقوله معیشتی کتابداران به ویژه در دوره جدید حاکی از نگاه امید بخش به موضوعات فرهنگی و آینده کشور است.

فلاح توسعه کتابخانه های عمومی در کشور و به ویژه در استان گیلان را امری بسیار مهم ارزیابی و نیاز استان در این حوزه را پراهمیت توصیف کرد و گفت: کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی استان باید با تعامل و همکاری همه مسؤولین امر تکمیل و برای استفاده مردم فرهنگ دوست استان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6092053

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد