Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:28:30 GMT

ثبات کرونا در مازندران همراه با شکنندگی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۳۳۹

ثبات کرونا در مازندران همراه با شکنندگی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به همکاری و همراهی مردم در رعایت اصول بهداشتی روند افزایش ابتلا به کووید ۱۹ در مازندران بعد از چند هفته باثبات شده، اما این وضعیت نیز شکننده است.
او بر لزوم مراقبت و تداوم رعایت دستورالعمل بهداشتی تاکید کرد و گفت: ثبات در وضعیت شیوع کرونا در مازندران حاشیه امنی برای مردم ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی ادامه داد: مردم از رفتار رفت و برگشتی با کرونا خودداری کنند و با فروکش کردن کرونا مراقبت‌ها را رها نکنند چرا که امکان شیوع دوباره این ویروس وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با قدردانی از تلاش‌های طاقت فرسا کادر درمانی، گفت: برخی کادر درمان بعد از ابتلا به کرونا دوباره به گروه درمان بازگشتند و این مصداق ایثار است که جامعه باید باید این فعالیت را ببیند.

انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران کووید ۱۹ شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران: گفت: در پی اعلام حادثه غرق شدگی در آب بندان شهرستان سیمرغ شب گذشته (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان ، سه گروه عملیاتی و متشکل از ۸ نیروی عملیاتی بکارگیری شدند.

غلامعلی فخاری افزود: در این عملیات با اعزام گروه امدادی از شهرستان های سیمرغ و قائمشهر به محل مورد نظر با همکاری آتش نشانی، نیروی انتظامی،نیروهای امدادی و عملیاتی پس از حدود ۷ ساعت جستجو موفق به پیدا کردن جسد مرد ۵۵ ساله در آب بندان لاله زار شهرستان سیمرغ  شدند.      فخاری اظهار داشت ؛ جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.  

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت