Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا داوران دو بازی از دیدارهای باقیمانده دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) داوران بازی‌های منچسترسیتی - رئال مادرید و یوونتوس - لیون در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مشخص کرد که هر دوی این داوران از کشور آلمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازی به علاوه مصاف بارسلونا - ناپولی در نوکمپ و جدال بایرن مونیخ - چلسی در آلمان چهار بازی باقیمانده از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هستند که به دلیل شیوع کرونا در ماه مارس با پنج ماه وقفه به ماه آگوست موکول شده‌اند.

بر اساس اعلام یوفا، دیدار برگشت منچسترسیتی - رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد که بازی رفت آنها در اسپانیا 2 بر یک به سود نماینده انگلیس خاتمه یافت را  فلیکس بریش سوت خواهد زد.

هموطن او فلیکس زوایر نیز بازی تیم‌های یوونتوس و لیون در تورین را سوت خواهد زد. یوونتوس در دور رفت در فرانسه با نتیجه یک بر صفر به لیون باخت.

میلیتائو: نمی‌دانم بعد از زدن گل برتری‌مان به منچسترسیتی چطور شادی کنم!/ به بهترین شکل جای خالی راموس را پر می‌کنم

 

هر دو بازی جمعه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار خواهند شد و برنده مجموع دیدارهای رفت و برگشت راهی پرتغال می‌شود، جایی که ادامه بازی‌ها به صورت متمرکز و تک حذفی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس رئال مادرید منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بیشتر بخوانید... اولیور کان: تبرئه شدن منچسترسیتی نشان داد، قوانین یوفا باید سختگیرانه‌تر باشند با اعلام یوفا؛ بازی بارسلونا - ناپولی در نوکمپ برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اولیور کان: تبرئه شدن منچسترسیتی نشان داد، قوانین یوفا باید سختگیرانه‌تر باشند با اعلام یوفا؛ بازی بارسلونا - ناپولی در نوکمپ برگزار می‌شود واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس رئال مادرید منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن ۲ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۳ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۴ پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم لیگ برتری به بازیکن مدنظر گل‌محمدی ۵ گزینه‌های جانشینی ساری در یوونتوس ۶ آخرین روزهای باقری در پرسپولیس/ همه چیز آماده برای جدایی از جمع سرخپوشان ۷ کیانی: به حیدری گفتم می‌ترسم با کوچک‌ترین برخورد برای استقلال پنالتی بگیری/ اگر قهرمان نشدیم همه مقصر هستیم ۸ توافق ۵۰ میلیاردی باشگاه استقلال با اسپانسری جدید مهمترین اخبار ورزشی آغاز مبارزه جدی با فساد در فوتبال پس از بازداشت مدیر پرسپولیسی/ در انتظار برخورد با سایر متخلفان واکنش وکیل برانکو به اظهارات رسول‌پناه: فیفا هفته آینده باشگاه پرسپولیس را جریمه می‌کند رسول‌پناه: پول بیرانوند رسید، بخشی از مطالبات برانکو را پرداخت کردیم/ باید درباره بازداشت یکی از مدیران باشگاه شفاف‌‌سازی شود سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب دیدگان حادثه بیروت هستیم روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس رئال مادرید منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا یوونتوس رئال مادرید منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا اتحادیه فوتبال اروپا لیگ قهرمانان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن و رئال سه شنبه شب در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی رفت دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و رئال هفته بعد میزبان بایرن در بازی برگشت خواهد بود.

دو تیم بارها و بارها در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند و در سال های اخیر همواره رئال بوده که توانسته باشگاه مونیخی را حذف کند اما رئالی ها یک خاطره بسیار تلخ هم از بایرن دارند.

هرچند رئال در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از رسیدن به مراحل بالای لیگ قهرمانان محروم کند و در دو مورد اجازه نداد فینالیست شود، اما بایرن در صفحات اجتماعی خود با انتشار تصاویر و ویدیوی بازی سال 2012 دو تیم، داغ رئالی ها را تازه کرد.

بایرن بازی رفت نیمه نهایی را در مونیخ 2-1 برده بود ولی در بازی برگشت رئال 2-1 پیروز شد تا بازی به پنالتی ها برود. در نهایت بایرن بود که توانست رئال را شکست دهد و به فینال برود. ژوزه مورینیو اخیرا در یک مصاحبه گفت که آن شب برای اولین و آخرین بار از غم یک شکست گریه کرد. 

امسال نیز شرایط مشابه است و بایرن در بازی رفت میزبان است. اتفاق 12 سال پیش تکرار خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است