Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در مرحله دوم کمک مومنانه بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان انار جمع‌آوری در حوزه‌های مختلف از جمله خرید تجهیزات بیمارستانی صرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مرحله دوم کمک‌های مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت و در سالروز ولادت امامت دهم و در آستانه عید غدیر خم در شهرستان انار استان کرمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان کرمان: خانواده حاج قاسم سلیمانی از راه‌اندازی پویش "قربانی به یاد سردار دل‌ها" تقدیر کردمسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: حاج قاسم با درخشش در مکتب غدیر صاحب مکتب شدجانشین سپاه استان کرمان: راهیان بهشت مقاومت در کشور راه‌اندازی شد

سرهنگ داوود ابراهیم‌پور فرمانده سپاه شهرستان انار در آیین آغاز توزیع کمک‌های مومنانه این شهرستان اظهار داشت:در مرحله دوم کمک‌های مومنانه در شهرستان انار به همت خیران و دستگاه‌های مختلف این شهرستان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بالغ بر 400 میلیون تومان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه از محل این کمک‌ها در موضوعات مختلفی به ویژه در بحث خرید دستگاه‌های مورد نیاز در بخش‌های بیمارستانی استفاده شد گفت: در سنوات قبل شهروندان این شهرستان برای استفاده از برخی تجهیزات بیمارستانی متحمل هزینه‌های زیادی جهت مراجعه به شهرهای اطراف می‌شدند.

فرمانده سپاه شهرستان انار ادامه داد: با توجه به نیاز این شهرستان خرید دستگاه اکسیژن‌ساز و بینایی‌سنج خریداری و تحویل بهزیستی شده و از این ظرفیت در رفع مشکلات شهرستان استفاده شده است.

وی افزود: تاکنون بالغ بر 700 بسته غذایی با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جمعه و جماعت در بازه اول مرحله دوم کمک مومنانه در این شهرستان تامین شده است.

ابراهیم‌پور با اشاره به اجرای پویش نذر هر پایگاه بسیج یک قربانی گفت: در راستای اجرای این رزمایش 32 راس قربانی در این شهرستان انجام و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شده است.

 انتهای پیام/511/ح

R7860/P1357/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم جبهه مقاومت را به وسعت تمام دنیا توسعه داد فرمانده سپاه استان کرمان: پاسداران استان کرمان ۳ روز از حقوق خود را به مدت ۳ ماه به کمک‌های مومنانه اختصاص دادند فرمانده سپاه استان کرمان: مرحله دوم نهضت مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم جبهه مقاومت را به وسعت تمام دنیا توسعه داد فرمانده سپاه استان کرمان: پاسداران استان کرمان ۳ روز از حقوق خود را به مدت ۳ ماه به کمک‌های مومنانه اختصاص دادند فرمانده سپاه استان کرمان: مرحله دوم نهضت مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز می‌شود واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۵ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۶ حکم قصاص قاتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی ‌اجرا شد‌ ۷ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۸ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده آیت‌الله علوی‌گرگانی: چراغ نهضت حسینی هیچ گاه نباید خاموش شود / ‌برگزاری عزاداری اباعبدالله (ع) با رعایت اصول بهداشتی عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر تکذیب ممنوعیت استفاده بانوان از دوچرخه در مشهد با صدور دستور قضایى مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان کمک های مومنانه مرحله دوم کمک شهرستان انار حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد

مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد که با حضور مدیر روابط عمومی این شرکت صورت گرفت، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.

او تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.

مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد