Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@23:29:57 GMT

واکنش وکیل برانکو به اظهارات رسول‌پناه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۹۱۲

به گزارش تسنیم، دارو بوشیچ در واکنش به تازه‌ترین اظهارات مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که گفت مبلغ 550 هزار دلار انتقال علیرضا بیرانوند توسط باشگاه آنتورپ بلژیک به حساب این باشگاه واریز شده و تا روز یکشنبه (19 مرداد، درست سه روز بعد از پایان ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت طلب برانکو) به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز خواهد شد، گفت: این مبلغی که صحبت از آن شده، حتی نیمی از طلب برانکو هم نیست و تا روز یکشنبه ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت مطالبات برانکو به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: اگر باشگاه این پول (مبلغ انتقال بیرانوند به آنتورپ) را امروز (چهارشنبه) دریافت کرده، چرا باید برای پرداخت آن تا روز یکشنبه صبر کند؟ اگر بحث تعطیلات آخر هفته در ایران و عدم امکان انتقال این پول مطرح است، در بلژیک که آخر هفته نبود و آنها می‌توانستند از باشگاه آنتورپ بخواهند تا این پول را مستقیم به حساب برانکو واریز کند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «با این شرایط چه اتفاقی خواهد افتاد؟»، اظهار داشت: به طور حتم فیفا هفته آینده باشگاه پرسپولیس را جریمه خواهد کرد و تنها پرسش اینجاست که این جریمه به چه شکل خواهد بود. فکر می‌کنم بخشی از این جریمه‌ها، هفته آینده توسط کمیته انضباطی فیفا اعلام می‌شود.

شاید باشگاه پرسپولیس در حال حاضر توان پرداخت 60 درصد از طلب برانکو و دستیارانش را داشته باشد، اما ما چنین درصدی از طلب را تاکنون دریافت نکرده‌ایم. تا به این لحظه آنها در مجموع تنها  20 هزار یورو به برانکو و دستیارانش پرداخته‌اند.

وی همچنین درباره اینکه رسول‌پناه گفته به خاطر تعطیلی بانک‌ها در عمان به خاطر عید قربان، امکان انتقال پول به حساب برانکو در عمان تا روز یکشنبه وجود ندارد، گفت: بانک‌های عمان حتی اگر بسته باشند، می‌شود پول واریزی را دریافت کنند. شاید مدیران پرسپولیس تاکنون چیزی به اسم بانکداری اینتری نشنیده باشند!

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تا روز یکشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان

اسدالله پناه یزدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت به شمار می‌رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۴۰ هزار و ۸۹ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

پناه یزدان ادامه داد: همچنین ۹ هزار و ۴۶۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۹۱۲ واحد مسکن حمایتی در دست احداث است.

وی افزود: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه‌های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا است.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان