Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@07:24:10 GMT

مهران مدیری به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۹۴۷

مهران مدیری به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد

خبرگزاری تسنیم: مهران مدیری کارگردان سریال‌های تلویزیون و بازیگر شناخته شده تلویزیون که این شب‌ها کارگردانی برنامه "دورهمی" را برعهده دارد،‌دچار عارضه قلبی شد و به بیمارستان رفت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: مهران مدیری بیماری قلبی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز گرفتگی در ابهر سه نفر را راهی بیمارستان کرد

داریوش تقی لو  رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: حادثه مسمومیت ناشی از گازگرفتگی شامگاه گذشته در خیابان بهشتی ابهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: در این واقعه سه نفر شامل یک مرد ۵۵ ساله و ۲ نوجوان پسر ۱۰ و ۱۷ ساله در یک منزل مسکونی بر اثر روشن کردن اجاق گاز با کپسول دچار مسمومیت شده بودند که بعد از اقدامات اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شدند.

تقی لو با اشاره به گزارش های مکرر گازگرفتگی در سطح استان، به خانواده ها توصیه کرد: با توجه به اینکه مونوکسیدکربن گازی بی رنگ، بی بو و بدون مزه و بسیار خطرناک است و با سرعت بالایی وارد بدن می‌شود،‌ هشدارهای کارشناسان را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: این گاز تمایل زیادی به ترکیب با هموگلوبین خون دارد و با ورود به بدن انسان به سرعت موجب مسمومیت با مونوکسیدکربن یا گازگرفتگی و در نهایت مرگ می شود.

تقی لو در ادامه با اشاره به ماموریتی دیگر و اعزام بالگرد برای نجات جان یک بیمار، افزود: روز گذشته بالگرد فوریت های پزشکی استان برای نجات جان یک بیمار در شهر طارم به پرواز درآمد.

وی اضافه کرد: در این ماموریت یک مرد ۶۲ ساله به دلیل شوک قلبی دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود که با حضور به موقع امدادگران جهت ادامه سیر درمان به بیمارستان موسوی شهر زنجان منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • ببینید | اعتراف باورنکردنی بیتا سحرخیز مقابل مهران مدیری: یک بار تصادف و فرار کردم!
  • بدون پیشرفت: حال مدیر فیورنتینا وخیم است
  • واژگونی خودروی سمند در نزدیکی سه راهی چم آب مهران
  • انفجار کپسول گاز در گچساران دونفر را راهی بیمارستان کرد
  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • انفجار کپسول گاز ۲ گچسارانی را راهی بیمارستان کرد
  • سرویس غیراستاندارد یخچال، ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • پرواز بالگرد‌های اورژانس برای انتقال بیماران
  • گاز گرفتگی در ابهر سه نفر را راهی بیمارستان کرد