Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:45:21 GMT

آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان مرداد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۰۲۲

آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان مرداد

معاون وزیر راه و شهرسازی از پرداخت وام ودیعه مسکن به بخش قابل ملاحظه ای از واجدان شرایط خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص وام ودیعه مسکن مستاجران، گفت:  برای دریافت وام ودیعه مسکن ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار نفر از طریق پیامک ثبت نام کردند. از روز گذشته ۱۴ مرداد بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی افراد بر اساس کد ملی به سامانه tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل مدارک اقدام می کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پالایش ها و تحلیل اطلاعات دریافت شده از متقاضیان به این ترتیب است که گروه بندی شغلی متقاضیان، تحت پوششان کمیته امداد امام (ره)، سازمان بهزیستی، زنان خودسرپرست، کارگران، حقوق بگیران، انجام شده است و بر اساس کد ملی متقاضیان مشخص است که هر کدام از متقاضیان در کدام بخش جایگاه دارند.

محمودزاده ضمن تشکر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور استفاده وزارت راه و شهرسازی از سامانه رفاه ایرانیان که نظام درآمدی متقاضیان را دراورده است، گفت: تا قبل از ۲۰ مرداد فهرست متقاضیانی که واجد شرایط دریافت وام ودیعه مسکن هستند استخراج و نهایی می شود. این افراد را به ۱۹ بانک و موسسه اعتباری که بانک مرکزی معرفی کرده، ارجاع خواهیم داد.

وی تاکید کرد: بر اساس تعهد قبلی تا قبل از پایان مرداد، وام ودیعه مسکن به بخش عمده ای از متقاضیان واجدشرایط پرداخت می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وام ودیعه مسکن راه و شهرسازی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: در حال حاضر صدور هرگونه پایان کار مستلزم رعایت نکات سیما و منظر متناسب با شهر قم است.

مجید متین فر گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه در حوزه سیما و منظر، کمیته‌های نما در مناطق مختلف ایجاد شده است، اظهار کرد: در حوزه سیما منظر شهر تعامل استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی و شهرداری لازم است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای نزدیک کردن دیدگاه‌های این دستگاه‌ها با یکدیگر افزود: از نظر سیما و منظر شهری تعاریف جدیدی در حال مطرح شدن است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم با اشاره به اینکه مسائل مرتبط با معماری اسلامی، ایرانی و سبک‌های وارداتی گسترده است، خاطرنشان کرد: در این موضوعات توافق نظری کاملی وجود ندارد و الگوی کاملی نداریم که بگوییم ساخت‌وسازها طبق این الگو باید انجام شود و الزام‌آور است، اما می‌توانیم موضوعات و نمادهای نامطلوب را شناسایی کنیم و آن را کاهش دهیم.

متین‌فر ادامه داد: یکی از اتفاقات جدید در ساخت‌وساز شهری قم احداث نمادی شبیه به گنبد است در صورتی که سبک و عناصر ایرانی اسلامی داشته باشد، جای تأمل دارد اما احداث گنبدهایی که به سبک معماری بیزانسی هستند، عنصری نامطلوب و بیگانه است.

وی اضافه کرد: از سال گذشته اقدامات سلبی و پیشگیرانه زیادی با سازنده‌ها صورت گرفت و حتی در مواردی با قوه قهریه وارد شدند، بعضی سازه‌ها برش خورد و بعضی اجازه تکمیل پیدا نکرد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم تاکید کرد: در حال حاضر نیز صدور هرگونه پایان کار مستلزم رعایت این نکات است و امید می‌رود با تعامل بین سازمان و سازندگان این شرایط بهتر از گذشته پیش برود.

متین‌فر افزود: در حال حاضر جلساتی با اداره کل راه و شهرسازی، سامان نظام مهندسی و حتی مهندسان ناظر یا طراحان و معماران پروژه‌ها وجود دارد و این مسئله سختگیرانه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا دو ماه آینده نیز یک نشست تخصصی برای سیما منظر شهری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به دغدغه بزرگان و مردم در این زمینه تعاملات با حوزه و اعلام آمادگی از طرف این نهاد و نخبگان دانشگاهی وجود دارد و امیدواریم این تعامل سبب شود تا شهر قم معماری اصیل خود را بازیابد.

کد خبر 750003

دیگر خبرها

  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن