Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@09:37:01 GMT

واکنش تند تاجزاده به منعِ دوچرخه‌سواری بانوان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۱۴۰

واکنش تند تاجزاده به منعِ دوچرخه‌سواری بانوان

رویداد۲۴ تاجزاده در این باره نوشت:

‏رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان گفت: «با اخذ مجوز ستاد امر به معروف و نهی از منکر، تصویب شد ‎دوچرخه‌سواری بانوان در مکان‌های عمومی و در ملا عام ممنوع باشد.» چرا اعضای فدراسیون دوچرخه‌سواری مشهد مانند سبزوار در اعتراض به این ‎تصمیم طالبانی استعفا نمی‌دهند؟ لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با ترفند «عیدانه ریاست جمهوری»

آفتاب‌‌نیوز :

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد: ارسال پیامک حاوی لینک جعلی " ثبت نام در سامانه دریافت عیدانه ریاست جمهوری " یکی از ترفند‌های مجرمان سایبری است.

سرهنگ رامین پاشایی گفت: بر اساس رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی و همچنین ارسال شکوائیه‌های قضائی به این پلیس؛ مشخص است این بار مجرمان سایبری با ارسال پیامک حاوی لینک آلوده و جعلی " ثبت نام در سامانه دریافت عیدانه ریاست جمهوری " مترصد کلاهبرداری از مجرمان سایبری هستند.

این مقام مسئول افزود: در این راستا با اقدام عملیاتی پلیس فتا علیه مجرمان سایبری در این حوزه طی چند روز اخیر تعداد ۱۵۵ سرشماره ارسال کننده پیامک‌های جعلی و بیش از ۴۱۰ شماره حساب بانکی متعلق به مجرمان سایبری مورد شناسایی قرار گرفتند و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی نسبت به مسدود سازی و اقدام قانونی علیه مرتکبان این گونه جرایم صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا ادامه داد: رصد جریانات کلاهبرداری متصور در فضای سایبر در کارگروه‌های ویژه عملیاتی در پلیس فتا سراسر کشور در حال اجرا است.

وی گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته؛ قطعا در ایام منتهی به پایان سال و آغاز نوروز ۱۴۰۳ شاهد افزایش تحرکات مجرمان سایبری با ترفند‌های مختلف از جمله " ارسال لینک‌های آلوده و تماس تلفنی شرکت در مسابقات مختلف رادیو و تلویزیون خواهیم بود.

سرهنگ پاشایی در ادامه به هموطنان توصیه کرد: ضمن حفظ هوشیاری و توجه به نکات آموزشی پلیس فتا فریب مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دانلود شب آهنگی قسمت 7 فصل ۳ با حضور غلامرضا نیکخواه
  • افتتاح زیپ‌لاین و دوچرخه سواری در آوج+ فیلم
  • آخرین وضعیت مصطفی تاج زاده در زندان از زبان وکلیش
  • کمپین خبرگزاری فارس برای پیگیری ماجرای باغ 1000 میلیارد تومانی ازگل (+لینک)
  • ابقای تاجبخشیان در ریاست هیئت دوچرخه سواری استان همدان
  • اگر به آسیا اعزام می‌شدیم، شانس پارالمپیکی شدن داشتیم
  • کلاهبرداری با ترفند «عیدانه ریاست جمهوری»
  • سنجش خدمات شهرداری یزد در ایام نوروز
  • استقبال از مهمانان نوروزی با ارسال پیامک خوشامدگویی
  • از اختصاص محل اسکان مسافران نوروزی تا برگزاری تور دوچرخه سواری