Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات و رسانه‌ی باشگاه تراکتور گفت: دهان ما تا سه‌ هفته‌ی آینده برای حفظ شرایط تیم بسته، اما چشمانمان باز و حواسمان جمع است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، جعفر محرم‌پور در مورد وضعیت تیم تراکتور گفت: تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال هم روزهای سخت و حساسی را در این شرایط کرونایی طی می‌کنند، تیم مردمی تراکتور هم از این قاعده مستثنی نیست و پس از چهار سال این فرصت را داریم که با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، مجدداً تراکتور را در جمع باشگاه‌های برتر قاره ببینیم و این موفقیت را به قهرمانی لیگ‌برتر در فصل آینده تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم‌پور با اشاره به فعال شدن این قشر ناسالم فوتبال در این هفته‌های پایانی ادامه داد: با چشم و گوش باز، فعالیت عوامل دلالی در فوتبال را رصد کرده، اما فعلاً دهانمان بنا به شرایط تیم بسته است، اما این سکوت نباید دلیلی بر ناآگاهی کادر مدیریتی و رسانه‌ای باشگاه تلقی شود. تراکتور همواره از حاشیه ضربه خورده و وظیفه‌ی تیم رسانه‌ای باشگاه به حداقل رساندن این حواشی است؛ لذا دهان ما تا سه‌ هفته‌ی آینده برای حفظ شرایط تیم بسته، اما چشمانمان باز و حواسمان جمع است. پس از پایان لیگ‌برتر در مورد این قشر ناسالم و فضاسازی‌های آن‌ها به صورت شفاف و در قالب برنامه‌‌ای که قول آن‌را داده‌ایم، صحبت خواهیم کرد.

معاون ارتباطات و رسانه‌ی باشگاه در پایان گفت: باید بگوییم که روند مدیریتی باشگاه طی دو سال گذشته عاری از اشتباه نبوده و صادقانه آنچه روی داده و آنچه فعالیت این گروه‌های ناسالم در فوتبال ایران بر سر ما آورده است را خواهیم گفت. همچنین تاکید مالک محترم و هیات مدیره‌ محترم طی این هفته‌های جاری، حفظ آرامش و تمرکز بوده و صرفاً برای پاسخ به دو حاشیه مطرح شده در مورد دو بازیکن خوب، بااخلاق، دوست‌داشتنی و حرفه‌ای‌مان یعنی احسان حاج‌صفی و رضا‌اسدی باید بگویم که داشتن این دوبازیکن برای هر تیمی موهبت است و تراکتور هم از این قاعده مستثنی نیست و اساس برنامه‌ی باشگاه حفظ این دو بازیکن ارزشمند است و صرفاً جهت پایان بخشیدن به حواشی تاکید می‌کنیم، حاج‌صفی بازیکن تیم تراکتور است و اسدی نیز همچون همیشه در خدمت تیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا ی باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • حال تراکتور با مطهری خوب شد(عکس)
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است