Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:56:17 GMT

حریری دولت را مسئول انفجار دانست

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۲۹۴

حریری دولت را مسئول انفجار دانست


به گزارش تابناک به نقل از سایت النشره، سعد حریری، نخست‌وزیر سابق لبنان از محل خسارات وارده به بندر بیروت در پی انفجار سه‌شنبه بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان این انفجار، اظهار کرد: بیروت قربانی شده است و هیچ فردی در آن وجود ندارد که آسیب ندیده باشد؛ زخم بیروت عمیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریری خاطرنشان کرد که آماده است تا مسؤولیت را به عهده بگیرد و هر شخصی که دست در این امر دارد باید مسؤولیت را عهده دار شود و پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: لبنان باید دست به دامن دوستان خارجی شود تا درباره انفجار تحقیق شود. این دولت و این عهد مسؤول آنچه دیروز رخ داد، هستند. دیروز بیروت را کشتند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره مسأله ترور رفیق حریری، نخست‌وزیر اسبق لبنان و صدور رأی دادگاه گفت: نمی‌دانم چه چیزی رخ می‌دهد و هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

این در حالی است که حین خروج حریری از مسجد محمد الامین که در اثر این انفجار خسارات زیادی دیده‌ بود، مورد حمله معترضان قرار گرفت.

لبنانی‌ها در اعترض به بازدید او از این منطقه به خودرواش سنگ و شیشه بطری پرتاب کردند.

تعدادی از حامیان جریان المستقبل نیز به معترضان لبنانی سنگ زدند و در حالی‌که در بین این افراد تعدادی در حال کمک‌ به متضرران بودند.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت عباس بابایی حزب کتائب لبنان سعد حریری لبنان انفجار بیروت طرح ترافیک 99 کنکور 99 حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت عباس بابایی حزب کتائب لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 مجری تلویزیون در شبکه افق خطاب به دولت سیزدهم با اشاره به عدم افزایش حق مسکن کارگران گفت: «مجلس و دولت خیلی در زمینه مسکن موفق بودید که حق مسکن کارگران را ثابت نگه داشتید؟» حرف‌های این مجری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • وعده صادق معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت