Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@16:08:52 GMT

بسیج دانشجویی در ترویج فرهنگ ایثارگری موفق عمل کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۵۳۴

بسیج دانشجویی در ترویج فرهنگ ایثارگری موفق عمل کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: مؤثرترین ارگان مردمی بسیج دانشجویی و در ترویج فرهنگ ایثارگری در دانشگاه موفق عمل کرده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حسین کرمانیان صبح امروز در جمع بسیجیان دانشجوی واحد دانشگاه آزاد اسلامی ساری با تبریک عید سعید غدیرخم اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و ایثارگری بسیج دانشجویی در ارتقای فرهنگ علم و دانش در جامعه اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ارائه برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و کمک‌های مؤمنانه بسیجیان مسئولان دانشگاه با تمام وجود در کنار بسیج دانشجویی هستند.

کرمانیان بیان کرد: اولویت کاری بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها تبیین اندیشه‌های سیاسی حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری است و در تربیت نیروهای تراز انقلاب تلاش کنند.

 دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بسیجیان را فرزندان انقلاب و پشتوانه جامعه دانشگاهی خواند و گفت: حضور نیروی انسانی کارآمد در بسیج دانشجویی نقش تعیین کننده در ارتقای فرهنگ بسیجی دارد.

به گزارش آنا، ۱۳۷۰ سبد کالا از اول اسفند ۹۸ تا امروز توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  استان مازندران در پنج مرحله بین محرومان توزیع شده است.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران فرهنگ ایثارگری دانشگاه آزاد اسلامی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است

ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر لرستان گفت: همکاری و تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده و هدف ما فرهنگ سازی تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر خرم آباد با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا ۱۶ اردیبهشت در دیدار با شهردار خرم آباد اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری در نصب بنرهایی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر «عفاف و حجاب » امری مهم برای پیشبرد اهداف و جذب مخاطب در جامعه هدف است.
وی خاطرنشان کرد: امید است بتوان با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجرایی گام های موثری در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ این دو فریضتین در جامعه برداشته شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در این نشست با اشاره به مطالبات ستاد از شهرداری افزود: امنیت فضاهای اختصاصی برای بانوان، نام‌گذاری معابر با نام شهدای امربه معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی و همکاری برای برگزاری رویداد و همایش علمی با همکاری شهرداری خرم آباد با سایر دستگاه ها از مطالبات و بحث های تخصصی مطرح شده در این دیدار بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است