Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، اولین نشست وکلای شورای عالی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور علی بهادری جهرمی رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و همه اعضای منتخب در محل مرکز وکلا برگزار شد.

محمد روشن در این نشست به‌ عنوان رییس شورای عالی وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، یوسف‌رضا ادیب زاده به‌ عنوان نایب‌رییس این شورا، رامتین قانع به عنوان دبیر و عزالدین سلیمانی و مائده چینی‌ساز به عنوان بازرسان این شورا انتخاب و احکام خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده» بنا بر حکم مقرر در قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۹ تأسیس شد. مطابق ماده ۱۸۷ این قانون، قوه قضائیه اجازه پیدا کرد تا نسبت به تائید صلاحیت فارغالتحصیلان رشته حقوق و نیز سایر رشته‌های کارشناسی اقدام کند و سنگ بنای «مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده» نهاده شد. این مرکز که در حوزه ارائه خدمات وکالتی، کارشناسی رسمی و مشاوره حقوقی فعالیت می‌کرد، به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۲ و آیین‌نامه آن صلاحیت گسترده‌تری در حوزه مشاوره خانواده پیدا کرد.
مرکز دارای شخصیت حقوقی، مالی و اداری مستقل است که رییس آن را رییس قوه قضاییه از میان حقوقدانان انتخاب میکند تا مرکز را زیر نظر هیات نظارتی به ریاست معاون اول قوه قضاییه و با حضور برخی از اعضای شورای عالی قضایی اداره کند. در هر استان یک هیات مدیره متشکل از نمایندگان وکلای آن استان و یک هیات مدیره متشکل از نمایندگان کارشناسان آن استان امور مربوط به حوزه صلاحیت خود را اداره می‌کنند.

برچسب‌ها مرکز وکلاء کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده کانون وکلای دادگستری قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز وکلاء کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده کانون وکلای دادگستری قوه قضاییه مرکز وکلاء کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده کانون وکلای دادگستری قوه قضاییه کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه شورای عالی مرکز وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر