Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: هیچ بهانه‌ای از هیئت‌های ورزشی استان کرمان برای نبود شرایط و کم‌کاری وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، میثم پاریزی عصرامروز در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان کرمان که با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار شد با تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم اظهار داشت: استان کرمان پایخت مقاومت بوده و سرداران بزرگی از جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تقدیم نظام و اسلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات و زیرساخت‌های دو و میدانی در استان کرمان وجود نداردمس رفسنجان مسافر لیگ برتر فوتبال ایران شدعبور مس کرمان از دیوار نیروی زمینی؛ مسی‌ها یک پله به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شدند

وی با بیان اینکه مسیر کار در حوزه ورزش در استان کرمان باز است و امیدواریم که این انتخابات شروعی برای فعالیت‌های قایقرانی در استان باشد گفت: ورزش کرمان با وجود همه تحریم‌ها، مشکلات و مسائل اقتصادی که در کشور وجود دارد در اوج اقتدار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده هر هفته شاهد افتخارات جوانان ورزشکار استان کرمان در سطح ملی هستیم افزود: امیدواریم که این موفقیت‌ها ادامه‌دار بوده و در همه رشته‌ها گستردگی داشته باشد.

وی با بیان اینکه رشته قایقرانی یک رشته المپیکی و با تنوع بسیار زیاد است گفت: این رشته‌ها محدود به استان‌هایی که وصل به دریا و اقیانوس هستند نیست و بسته به توان، همت و تلاش افراد دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه شیوع ویروس کرونا را در استان کرمان داریم افزود: برگزاری مجامع انتخاباتی در این شرایط سخت بود و امروز نخستین مجمع انتخاباتی استان پس از چند ماه آغاز شیوع ویروس کرونا در استان کرمان است.

وی با بیان اینکه تاکید شده تا مجامع هیئت‌های ورزشی که باقیمانده به سرعت برگزار و تعیین تکلیف شوند گفت: در برگزاری این مجامع، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان سعی کرده در اخلاق مدارانه رفتار کرده و نهایت عدالت و دقت در برگزاری انتخابات شده است.

پاریزی با اشاره به اینکه استان کرمان پهناورترین استان کشور است و ظرفیت‌های بسیار قوی، بنگاه‌های اقتصادی بسیار خوب و ظرفیت اقلیمی بسیار مناسب برای برگزاری اردوهای ملی دارد تصریح کرد: بستر برگزاری این برنامه‌ها در استان کرمان باید فراهم شود.

وی با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای از هیئت‌های استان کرمان برای نبود شرایط و کم کاری وجود ندارد افزود: هیئت‌های استانی باید به 23 شهرستان استان نظارت داشته و از آنها و حمایت داشته باشند و نباید خود را محدود به مرکز استان کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه زمانی موفق هستیم که از ظرفیت همه افراد با توجه به توانایی و استعدادهای آنها استفاده کنیم گفت: امیدوارم که استان کرمان را در بالاترین جایگاه‌های ورزشی ببینم.

وی با بیان اینکه استان می‌تواند سهمیه‌های خوبی را در المپیک در رشته قایقرانی کسب کند افزود: دستیابی به این منظور نیازمند اقدامات برنامه محور است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی استان کرمان بیشتر بخوانید... ورزشکاران کرمانی مشکلات خود را با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در میان گذاشتند حضور موفق ورزشکاران کرمانی نیازمند حمایت هدفمند بنگاه‌های اقتصادی است حمایت‌‌های انجام شده از ورزشکاران کرمانی مقطعی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ورزشکاران کرمانی مشکلات خود را با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در میان گذاشتند حضور موفق ورزشکاران کرمانی نیازمند حمایت هدفمند بنگاه‌های اقتصادی است حمایت‌‌های انجام شده از ورزشکاران کرمانی مقطعی است واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۵ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۶ تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش ایران/ سیاست ۱۰۰ساله آمریکا را در جبل‌الطارق شکستیم ۷ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۸ ‌آیین‌های عزاداری با سلامت مردم در تضاد نیست / پروتکل‌های عزاداری‌های ماه محرم ‌‌در حرم رضوی کامل اجرایی می‌شود مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده انتقاد آیت‌الله ‌فاضل‌لنکرانی از دست‌درازی برخی‌ها به بیت‌المال / چرا عده‌ای وام‌های میلیاردی بدون وثیقه می‌گیرند؟ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید وضعیت قرمز کرونایی در قم پرخطر شد / بی توجهی ۹۰ درصد ‌مردم ‌به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری ‌ مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم معاون سازمان امور اراضی: برخورد با زمین خواری در زمان آیت الله رئیسی ۲ برابر شده است اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|جستجو برای یافتن مفقودین حادثه ادامه دارد/ ۳۰۰ هزار نفر آواره شدند گفت‌وگو| زارعی: انفجار بیروت دارای پیامدهای سیاسی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی استان کرمان قایقرانی استان کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ورزشکاران کرمانی استان کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

رضا رضایی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد آزمون‎‌های پایه دهم و یازدهم و از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد آزمون‌های پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل حساسیت حوزه‌های امتحانات نهایی، تجهیزات خریداری و در بسیاری از حوزه‌ها نصب و تجهیزات مابقی تا زمان آغاز امتحانات تامین خواهد شد.

رضایی بیان کرد: ۲۵۴ حوزه اجرایی امتحانات نهایی و ۳۰ حوزه تصحیح در استان کرمان داریم که برای حوزه‌های امتحانی جنوب استان نیاز به تجهیزات سرمایشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از فردا نوبت اول کنکور در استان برگزار می‌شود، گفت: بخشی از کار به عهده وزارت علوم و بخشی به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: امسال تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال