Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای امور خارجه ایران و اوکراین درباره نتایج سفر اخیر هیئت مذاکره‌کننده ایرانی به کیف جهت پیگیری روند رسیدگی به سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در گفت‌وگوی تلفنی امروز وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اوکراین نتایج سفر اخیر هیئت مذاکره‌کننده ایرانی به کیف جهت پیگیری روند رسیدگی به سانحه سقوط هواپیمای PS۷۵۲ اوکراین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو وزیر امور خارجه نشست اخیر هیئت‌های مذاکره‌کننده را گامی مثبت ارزیابی و ابراز امیدوراری کردند با تداوم این مذاکرات و تبادل اطلاعات بین مراجع ذی‌ربط و ذی‌صلاح دو کشور این پرونده هرچه سریع‌تر به صورت رضایت بخش برای مردم دو کشور بالاخص خانواده و بستگان قربانیان این حادثه تاسف بار حل و فصل شود.

در این گفت‌وگوی تلفنی ظریف بر آمادگی ایران برای پرداخت غرامت به خانواده و بستگان قربانیان این حادثه به عنوان گامی در راستای کاهش غم و اندوه آنان تاکید کرد.

در این تماس تلفنی وزیر امور خارجه اوکراین نیز بر آمادگی طرف اوکراینی برای سفر هیئت مذاکره کننده آن کشور به تهران در مهر ماه سال جاری جهت ادامه مذاکرات تاکید کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف ظریف مذاکره کننده امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین

معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفتگو پرداخت.

به گزارش فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین