Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز چهارشنبه در حاشیه توزیع این اقلام در جمع خبرنگاران افزود: این اقلام شامل یک تخته فرش، گاز و یک دستگاه یخچال است و برای هر خانواده محروم و نیازمند خسارت دیده از سیل فروردین سال ۹۸ سه قلم لوازم منزل در نظر گرفته شد.

سرهنگ سیدجواد حسینی خواستار کمک خیران و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند و محروم شد و گفت: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه ۱۲ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در سطح این شهرستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: در مرحله دوم این رزمایش، همزمان با دهه ولایت و دهه محرم طی سه مرحله و در هر مرحله یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ حسینی گفت: علاوه بر این در صدد تهیه و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند هستیم.

وی با اشاره به تخریب و خسارت واحدهای مسکونی بر اثر سیل سال گذشته یادآور شد: بسیجیان ملایر در راستای احداث، تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی نیازمندان و اقشار محروم وارد عمل شدند و ۳۷ منزل مسکونی توسط بسیجیان ملایر احداث شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: همچنین ۴۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل توسط بسیجیان تعمیر شد و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

در جریان سیل فروردین سال گذشته بیش از سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرستان ملایر خسارت دید.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همدان ملایر کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همدان ملایر کمک های مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همدان ملایر کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله دارو در زابل
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز