Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تماس تلفنی با وزیر دفاع لبنان در خصوص واقعه اسفناک انفجار در بندر بیروت وچگونگی کمک رسانی به حادثه دیدگان گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تماس تلفنی با وزیر دفاع لبنان در خصوص واقعه اسفناک انفجار در بندر بیروت وچگونگی کمک رسانی به حادثه دیدگان گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وقوع انفجاری مهیب در بیروت/بیش از ۱۰۰ کشته و ۴۰۰۰ زخمی/ تل‌آویو: کار ما نیست/ بیانیه حزب‌الله لبنان/ نخست وزیر لبنان اعلام حالت فوق‌العاده کرد +عکس و فیلم

امیر حاتمی در این گفتگو ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی با دولت، نیروهای مسلح و مردم لبنان، آمادگی دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای رساندن کمک های اضطراری به حادثه دیدگان را اعلام کرد و اظهار داشت: کمک های درمانی شامل یک بیمارستان سیار آماده ارسال به بیروت است.

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت «المالکی» به دبیرکل حزب‌الله لبنان تمام واکنش‌ها به انفجار مهیب بیروت اعلام عزای عمومی در فلسطین برای همدردی با مردم لبنان

در این گفت‌وگو زینه عکر وزیر دفاع لبنان نیز از ابراز همدری و کمک های جمهوری اسلامی ایران قدردانی و تشکر  کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین امیر سرتیپ حاتمی بیروت وزارت دفاع ایران جمهوری اسلامی ایران لبنان دولت انفجار بیروت بندر بیروت انفجار در بیروت انفجار کادر درمان مجروحان نیروهای مسلح وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام انبار مهمات وابسته به نیروهای اوکراینی در کراسنوارمیسکی خبر دادند.

منابع روسی به انفجار و انهدام کامل این انبار مهمات اشاره کردند.

از سوی دیگر نیروهای روسی یک تانک آبرامز ساخت آمریکا را نیز هدف قرار داده و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین ۳۶۰ نیرو، چند دستگاه تانک آبرامز آمریکایی به همراه خودرو و نفربرهای نظامی و نیز یک توپ ام ۱۰۹ ساخت آمریکا را از دست دادند.

همچنین وزارت دفاع روسیه از دستاوردهای جدید در جبهه دونتسک و در هم شکستن نیروهای اوکراینی خبر داد.

گفتنی است که روسیه از زمان عملیات نظامی خود در اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، ادوات و تجهیزات ارسالی غرب برای نیروهای اوکراینی از جمله تانک‌های لئوپارد۲ آلمانی و نیز ادوات زرهی آمریکایی و انگلیسی و نیز تانک‌ها و تجهیزات ارسال شده از سوی ناتو به اوکراین را منهدم کرده است.

کد خبر 6096113

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها