Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، گفت: آزمون کارشناسی ارشد به ‌عنوان سومین آزمون کرونایی کشور از صبح فردا ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مرداد ادامه خواهد داشت.

مصطفی نعمتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: آزمون کارشناسی ارشد به ‌عنوان سومین آزمون کرونایی کشور از صبح  فردا ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مرداد ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به دلیل رعایت فاصله مناسب و پروتکل‌های بهداشتی حوزه‌های برگزاری کنکور امسال افزایش یافته‌اند و درحال حاضر سه حوزه در دانشگاه ایلام، یک حوزه در دانشگاه باختر، یک حوزه در دانشگاه آزاد و یک حوزه در دانشگاه پیام نور برای برگزاری کنکور اختصاص یافته‌اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی در حین ورود و خروج داوطلبان رعایت می‌شود و تمام شرکت‌کنندگان باید علاوه بر همراه داشتن ماسک که از شرایط الزامی کنکور است از به همراه داشتن وسایلی چون تلفن همراه، کیف و سایر وسایل خودداری کنند زیرا امسال برخلاف سال‌های گذشته به دلیل بیماری کرونا باجه امانات وجود ندارد.

وی در پایان افزود: مدت برگزاری کنکور ۱۵۰ دقیقه است و تمام سالن‌ها مجهز به سیستم خنک‌کننده هستند؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله الزامی است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام دانشگاه تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد حوزه در دانشگاه دانشگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کوخایی زاده اظهار داشت: بیشترین شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با شرکت ۷ هزار و ۸۹۴ نفر و کمترین شرکت کنندگان ۳۴۷ داوطلب در رشته هنر می‌باشد.

وی درخصوص زمان برگزاری این ماراتن علمی بیان کرد: پنج شنبه صبح گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی و عصر گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و هنر با هم به رقابت خواهند پرداخت و گروه آزمایشی علوم تجربی با بیشترین شرکت کننده صبح جمعه با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه ایلام به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

کوخایی زاده یادآور شد: تمام تمهیدات ترافیکی برای این ماراتن علمی اندیشیده شده و کارنامه نوبت اول کنکور امسال اواسط خرداد ماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )