Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدرضا میرنظری روز چهارشنبه در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آستارا گفت: خبرگزاری ایرنا با انتشار اخبار عملکرد و برنامه های جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد ایفا می کند.

وی اظهار کرد: این جمعیت در سال جاری با ساخت انیمیشن، برگزاری مسابقه پیامکی و برپایی نمایشگاه مطبوعات فعالیت کرده و از همراهی رسانه ای خبرگزاری ایرنا برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در آستارا بیان کرد: این جمعیت بیش از ۱۵۰ عضو غیرسیگاری دارد و آنها از طبقات مختلف مردم نظیر مسئولان اداره ها، نخبگان، ورزشکاران، بازاریان، فرهنگیان، هنرمندان و خبرنگاران هستند و به صورت افتخاری فعالیت می کنند.

وی افزود: حدود ۲۰ نفر از اعضای جمعیت را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل می دهند و با توجه به تاثیر سیگار مادران باردار به جنین، از بچه ها نیز برای عضویت در جمعیت نام نویسی می کنیم تا والدین سیگاری با درک حساسیت موضوع، مصرف آن ار کاهش دهند.

میرنظری گفت: تعدد قلیانسراها در گردشگاه های آستارا به معضل تبدیل شده و از نظر ما سیگار و قلیان، دروازه ورود به اعتیاد است و برای مقابله با این مشکل و تاثیرگذاری بیشتر به شهروندان و گردشگران، گشایش دفتر جمعیت در آستارا را با مکاتبات لازم پیگیری می کنیم.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در حمله گروهک تروریستی طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان در سال ۷۷، به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، صدا و سیما و نمایندگی های خبرگزاری های دیگر و ۹ نشریه محلی در آن فعال است.

برچسب‌ها آستارا نه به دخانیات روز خبرنگار جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا نه به دخانیات روز خبرنگار جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران تکریم و تجلیل آستارا نه به دخانیات روز خبرنگار جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران تکریم و تجلیل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا

فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: مقادیری پارچه قاچاق در نوار مرزی این هنگ مرزی آستارا توسط مرزبانان کشف شد.

سرهنگ "هادی قاسمی" عصر روز سه شنبه در گفت گو با ایرنا اظهارکرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از محور مواصلاتی به شهرستان با خبر شده، لذا دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه، مامورین موفق شدند از یک دستگاه خودروی نیسان، مقدار ۱۷۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ریالی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط کنند؛ که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهم جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع ذی صلاح شد.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در پایان گفت: مرزبانان هنگ آستارا به طور شبانه روزی و در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها تلاش می کنند و با هرگونه قانون شکنی و ناهنجاری به صورت جدی برخورد می کند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است