Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@09:43:35 GMT

جلسه فنی پرسپولیسی‌ها با حضور گل‌محمدی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۰۶۳

جلسه فنی پرسپولیسی‌ها با حضور گل‌محمدی

پیش از آغاز تمرین تیم فوتبال پرسپولیس جلسه فنی قرمزپوشان با حضور گل محمدی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، از باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز در ورزشگاه کاظمی تمرین خود را شروع کردند.

پیش از شروع تمرین جلسه فنی برگزار شد. بازیکنان پس از ورود به زمین دقایقی به کار با توپ پرداختند و سپس با گرم کردن بدن‌های خود در سه گروه مشغول به تمرین آقاوسط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخش بعدی تمرین بود. اوساگونا، نادری و ترابی در این تمرین زیر نظر بدنساز تیم اختصاصی کار کردند.

تمرین بعد از ۷۰ دقیقه به پایان رسید. در این تمرین محمد صادقی و فریدون ممبینی دو بازیکن قدیمی پرسپولیس در دهه ۵۰ به‌عنوان مهمان ویژه با دعوت پیروانی حاضر شدند و خوش و بش گرمی با کادر فنی و بازیکنان انجام دادند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی تمرین پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند

به گزارش همشهری آنلاین سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.
مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 847172 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟