Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود ۳۰ خانه هلال تا هفته دولت در روستاهای پرجمعیت استان راه اندازی می شود،گفت: وظیفه این خانه ها آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا رضایی» امروز(15 مرداد) با حضور در خبرگزاری شبستان روز خبرنگار را به خبرنگاران این مجموعه تبریک گفت و افزود: خبرگزاری شبستان یک مجموعه قابل اعتماد و خوشنام در خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در حوزه فرهنگ در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد، چراکه پدر علم ارتباطات از خطه خراسان جنوبی است، گفت: خبرنگاران استان ادامه دهنده راه شهید صارمی و پروفسور معتمدنژاد هستند.

 

مدیر کل هلال احمر خراسان جنوبی هلال احمر را حلقه وصل نیاز نیازمندان و توان خیران دانست و افزود: مردم به هلال احمر اعتماد خوبی دارند و ما هم باید قدرشناس این اعتماد عمومی باشیم.

 

رضایی با بیان اینکه پوشش حوادث مختلف طبیعی و غیرطبیعی و امداد و نجات از مهترین اقدامات هلال احمر است، گفت: تشکیل معاونت های مختلف در جمعیت هلال احمر بستری برای جذب جوانان و داوطلبان است.

 

مدیر کل هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه داوطلبان و جوانان سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر هستند که خدمات مختلفی به جامعه ارائه می دهند، اظهارداشت: تلاش ما این است امدادگران خوبی برای مردم در حوادث مختلف باشیم.

 

رضایی با بیان اینکه خراسان جنوبی بسته کاملی از حوادث مختلف در سطح کشور است که باید آمادگی لازم برای امدادرسانی در صحنه های مختلف را داشته باشیم، افزود: حدود 30 خانه هلال تا هفته دولت در روستاهای پرجمعیت استان راه اندازی می شود که آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات در اولویت خانه های هلال قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه باید با همکاری رسانه ها این احساس نیاز به آموزش امدادرسانی و کمک های اولیه و فرهنگ آن ایجاد شود، اظهارداشت: باید خبرنگار و عکاس حوادث تربیت کنیم تا بتوانند از صحنه های حوادث مستندسازی دقیق داشته باشند.

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانه هلال روستايي جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب رودخانه فصلی شهرستان قاینات، شب گذشته به همت تیم‌های هلال احمر استان نجات یافتند.

او افزود: شب گذشته ۳ تیم هلال احمر برای نجات ۸ نوجوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قاینات اعزام شدند.

کاوسی تصریح کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش ۳ ساعته نجات یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

او عنوان کرد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفر‌های غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان