Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شهرخودرو گفت: استقلال ۱۰ نفره سپاهان را شکست داده و یکی از تیم‌های خوب لیگ است، ولی شک نکنید روز سختی برابر ما خواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار شهرخودرو برابر استقلال گفت:

ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم به بچه‌های رسانه و خبرنگاران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فردا وضعیت‌مان بهتر از بازی قبل است و از تمام ظرفیت‌های‌مان می‌توانیم استفاده کنیم. من نام بازیکنی را نمی‌برم، ولی همه شرایط خوبی را برای اینکه فردا روز سختی برای استقلال رقم بزنیم ما حرفه‌ای تمرین و هدف‌گذاری کردیم برای بازی فردا با استقلال که ان‌شاءالله با برد این تیم، نتایج دو بازی قبل را جبران کنیم و شانس کسب سهمیه را داشته باشیم.

سهراب بختیاری‌زاده درباره وضعیت سهمیه آسیایی گفت:

در کار مربیگری دو مسئله برای من مهم است، اول اینکه در تمام انتخابات و تصمیم‌گیری‌ها عدالت باید اجرا شود و مسئله دوم اینکه بتوانم امانت‌دار خوبی برای باشگاه و هواداران باشم. برایم اینکه یک سال باشم یا دو سال، مهم است، ولی مهم‌تر این است که با تصمیمات درست شهر خودرو را با شرایط بهتری از گذشته و مثل یک امانتدار تحویل بدهم. برای من مهم این است که با تمام وجودم تلاش کنم و الان تمام تمرکزم روی استقلال است. استقلال ۱۰ نفره سپاهان را شکست داده و یکی از تیم‌های خوب لیگ است، ولی شک نکنید بچه‌های ما خوب آماده شدند و فردا استقلال روز سختی را تجربه خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال سرمربی شهرخودرو سهراب بختیاری زاده شهرخودرو روز سختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!