Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، فیلم «در میان تپه ها» تنها فیلم حضور یافته در کازان روسیه لقب گرفت.

این فیلم سینمایی در هفتمین حضور جهانی خود تنها نماینده ایران در بخش اصلی شانزدهمین دوره فستیوال کازان روسیه است.

این حضور متوالی در حالی است که در ماه گذشته در میان تپه ها جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره منا هلند را برای کارگردان این فیلم «محمدرضا کیوانفر» به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در میان تپه ها به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا کیوانفر و با مشاوره استاد عباس کیارستمی پیش از این در فستیوال‌های بوسان کره جنوبی، هاینیان چین، سایروس تورنتو، وزول فرانسه، گوتنبرگ سوئد و منا هلند حضور درخشانی داشته است و مورد توجه منتقدان، رسانه ها و شبکه های بین المللی قرار گرفته است.

جشنواره کازان سپتامبر ۲۰۲۰ در شهر کازان روسیه برگزار خواهد شد و در میان تپه ها نمایش‌های ویژه ای در این فستیوال خواهد داشت.

فیلم داستان یک سرباز معلم است که برای آموزش به بچه های عشایر به مناطق مرزی اعزام می شود و در آنجا به واسطه مشکلاتی که برایش پیش می آید با زندگی عشایر بیشتر آشنا می شود.

آموزش و بهداشت مسأله اصلی و محوری فیلم را تشکیل می دهد.

مشاور فیلم «عباس کیارستمی»، فیلمبردار «حمیدرضا کیوان فر»، دستیار فیلمبردار «مهرداد سدنی»، صدابردار «حسن مدیر روستا»، جانشین تولید و سرمایه گذار «سحر خانم حسن زاده»، عکاس «محمد نسایی»، دستیار کارگردان «محسن خدابخشی»، مدیر تولید «محمد پاسندی» و طراح پوستر «صالح زنگانه» هستند.

«امیر شمس» و «الهام جلالی» از بازیگران اصلی فیلم که از بازیگران شناخته شده تئاتر در سطح ملی هستند و بقیه بازیگران از اهالی بومی منطقه انتخاب شدند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران عباس کیا رستمی فیلم سینمایی میان تپه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

تیم والیبال زنیت کازان با پیروزی مقابل دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت کازان با پیروزی 3 بر یک مقابل دینامو مسکو در بازی سوم سری فینال لیگ برتر والیبال روسیه برای دوازدهمین بار قهرمان شد و رکورد جدیدی را به نان خود ثبت کرد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

شاگردان الکسی وربوف در بازی سوم فینال با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22، 17 بر 25 و 25 بر 20 دینامو مسکو را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی