Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اللهی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری رشت در فرمانداری این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تبریک ایام و ١٧ مرداد روز خبرنگار، گفت: سر لوحه همه کارها تلاش و اثر گذاری در روند کاری است.

وی با بیان اینکه در حساس‌ترین برهه زمانی جمهوری اسلامی قرار داریم، افزود: دشمنان از هر حربه‌ای برای دور کردن ملت ایران از آرمان‌های خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان به عنوان یک خدمتگذار باید به آحاد مردم بهترین خدمات را ارائه دهند.

فرماندار رشت با بیان اینکه اگر عملکرد و نگاه ما انقلابی باشد قطعاً کمتر شاهد مشکل در جامعه خواهیم بود، گفت: باید تلاش کنیم از مسیر مسئولیت خود خارج نشویم.

وی به تلاش دولت با وجود به رغم وجود مشکلات، فشارها و تحریم‌ها اشاره و تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های اعتباری شاهد اجرای پروژه‌های ملی در شهرستان رشت هستیم.

فتح اللهی با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، بیان کرد: در فضای اداری نباید بدون ماسک فردی حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه احترام به ارباب رجوع در ادارات باید سرلوحه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار با اشاره به اینکه بیان کمبودها و وجود نقص هدف اصلی برگزاری شورای اداری است، افزود: رفع دغدغه مردم باید مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌ها باید برای جذب اعتبارات را در اولویت قرار داده و تلاش کنند، تصریح کرد: در اجرای کیفی و انتخاب پیمانکار باید دقت شود و باید از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس برای جذب اعتبارات ملی استفاده شود.

اجرای ۱۳۵ میلیارد تومان پروژه در حوزه برق شهرستان رشت

مدیر امور توزیع برق رشت در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۵۵۰ هزار مشترک برق است، اظهار کرد: افزایش مصرف برق در تابستان یکی از دغدغه‌های اساسی است تلاش می‌کنیم کمترین خاموشی‌ها را داشته باشیم.

هدایتی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه ۱۳۵ میلیارد تومان طرح و پروژه در حوزه برق شهرستان رشت اجرا شد، افزود: یکی از کارهای خوب شرکت توزیع جایگزینی سیم‌های مسی با کابل خود نگهدار است که بسیاری از مشکلات حل می‌کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان رشت ٣٠٠ کیلومتر کابل کشی در فاز نخست به زود اجرا خواهیم کرد، گفت: علی رغم همه پیگیری‌ها ضعف برق و اصلاح شبکه‌ها در زمان پیک مصرف با مشکل مواجه هستیم.

کد خبر 4992282

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رشت جلسه شورای اداری ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم روز خبرنگار بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رشت دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران بندر امام اظهار کرد: موضوع آب‌گرفتگی بندر امام نباید به فراموشی سپرده شود و نباید دچار غفلت شویم و بی‌تفاوت از کنار آن بگذریم بلکه باید دغدغه اول همه مسئولان مربوطه همین موضوع باشد و برای رفع معضل آب‌گرفتگی بندر امام چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: هیچ مسأله‌ای نمی‌تواند موضوع دفع آب‌های سطحی و فاضلاب بندر امام را به حاشیه براند. موضوع دفع آب‌های سطحی بندر امام از مهم‌ترین موضوعات این شهر است. همه مسؤولان بدانند این مساله در صدر همه مشکلات است و برای برطرف کردن آن باید همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم.

خطیب جمعه بندر امام عنوان کرد: نبود بودجه و اینکه زیر ساخت بندر امام مشکل دارد، جواب قانع کننده‌ای برای مردم نیست و نمی‌توان دوباره شاهد تکرار این حوادث تلخ و اسفناک برای مردم بندر امام باشیم.

حجت‌الاسلام عبادی یادآور شد: شورای راهبردی پتروشیمی، مدیریت استانی و شهری از امروز با مشاوران و متخصصان این امر جلسات هم‌اندیشی برگزار کنند و بودجه لازم را در نظر بگیرند و می‌شود آن را به ترتیب اولویت و نقاط بحرانی فازبندی و طرح جامع دفع آب‌های سطحی را اجرا کرد.

امام جمعه بندر امام تصریح کرد: موضوع دیگری که انتظار می‌رود سریع‌تر تعیین تکلیف شود، جبران خسارت مردم متضرر و آسیب دیده از آب‌گرفتگی است چرا که مردم همچنان منتظر پرداخت خسارات ناشی از آبگرفتگی‌های قبلی هستند.

کد خبر 6095785

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد