Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار خوزستان گفت: انتظار ایجاد اشتغال‌زایی برای مردم توسط صنعت پتروشیمی کاملا به جا بوده و صنایع باید طرح‌های سرمایه گذاری خود را به سمت ایجاد اشتغال ببرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در آئین امضای 16 تفاهمنامه اجرای طرح‌های کمیته توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: شرط مهم برای سرمایه گذاری در هر منطقه ایجاد امنیت است؛ امنیت ضامن و تامین کننده سرمایه گذاران به شمار می‌رود و جایی که امنیت وجود نداشته باشد توسعه، رشد و اشتغالزایی ایجاد نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت مقوله مسئولیت اجتماعی افزود: صنعت باید‌ تعهدات خود را نسبت به جامعه محلی ایفا کند؛ اقدامات زیادی توسط شورای راهبردی در سال‌های گذشته انجام شده که از نیاز و خواست مردم دور بوده است؛ ما سال گذشته کمیته توسعه متوازن را تشکیل دادیم تا نیاز‌های مردم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

سرمایه‌گذاری در 3 طرح گردشگری شهرکرد; تکمیل طرح‌ها سبب رونق رشد اشتغال می‌شوداشتغال 6 هزار و 750 نفری با طرح یارانه دستمزد/اجرای فاز دوم طرح در انتظار تأمین بودجهنماینده ولی‌فقیه در استان همدان: ایجاد اشتغال و رفع مشکل مسکن از مهم‌ترین اولویت‌های موجود استان است

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت این شهرستان  بیان کرد: توسعه در بندرماهشهر باید متوازن بوده تا همه از وجود صنعت بهره‌ببرند؛ نباید شرایط به گونه‌ای باشد که شهروندی احساس تبعیض و یا درجه دوم بودن کند. انتظار ایجاد اشتغالزیی برای مردم توسط صنعت پتروشیمی کاملا به جا بوده و صنایع باید طرح‌های سرمایه گذاری خود را به سمت ایجاد اشتغال ببرند.

وی گفت: انتظار ما از صنایع پتروشیمی این است که اعتبارات پروژه‌ها را به موقع تامین کرده و تاخیر نداشته باشد زیرا شرایط کشور به گونه‌ای که اگر اعتبارات در زمان مناسب تامین نشود امکان دارد کار برای مدت زمان زیادی به تاخیر بیافتد.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز توقع داریم که با تعیین به موقع پیمانکاران طرح‌ها را در زمان موعود تکمیل و به بهره برداری برسانند؛ چند پروژه به دلیل تعلل برخی دستگاه‌ها با کمبود اعتبار مواجه شده و متوقف شده اند.

انتهای پیام/333/ ز

R41468/P/S6,57/CT11 بیشتر بخوانید... تأمین مسکن ارزان‌قیمت نیازمندان و توسعه اشتغال اولویت مجلس یازدهم است آمار واقعی اشتغال در معادن خراسان شمالی زیر ۲۰۰۰ نفر است مشارکت «بنیاد برکت» در طرح‌های عمرانی گیلان/ ۳۵۰۰ طرح اشتغالزایی در نقاط محروم اجرا می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تأمین مسکن ارزان‌قیمت نیازمندان و توسعه اشتغال اولویت مجلس یازدهم است آمار واقعی اشتغال در معادن خراسان شمالی زیر ۲۰۰۰ نفر است مشارکت «بنیاد برکت» در طرح‌های عمرانی گیلان/ ۳۵۰۰ طرح اشتغالزایی در نقاط محروم اجرا می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۵ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۶ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید ۷ قلعه‌نویی: بازی با نساجی یکی از سخت‌ترین دیدارهای سپاهان است/ وضعیتم فردا مشخص می‌شود ۸ مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده نماینده ولی‌فقیه در کردستان: قدرت دفاعی دست دشمنان را از دست‌درازی به کشورمان قطع کرده است مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم کارت زرد عضو شورای شهر رشت به رئیس جدید/ عملکرد شهردار بار دیگر جنجال‌آفرین شد مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر تقدیر وزیر بهداشت لبنان از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس قالیباف: هدف اصلی «مالیات بر خانه‌های خالی» مقابله با احتکار مسکن است سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایجاد اشتغال سرمایه گذاری ترین اخبار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان

غلامرضا خاکساری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری رویداد صدرا(صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه به‌منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش‌آموختگان توانمند برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال آفرینی، استفاده از دانشجویان به‌عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت‌های شغلی، آشنایی دانشجویان با چالش‌های واقعی صنعت، تبدیل ایده‌های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان‌نامه‌هاست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال ۱۴۰۳ با نام«جهش تولید با مشارکت مردم»، حامل پیام‌های معناداری است و می‌تواند تغییرات مثبتی را در فضای اقتصاد کشورمان نوید دهد.در همین راستا پیوند دانشگاه و صنعت یکی از شناخته‌شده‌ترین راه‌های توسعه اقتصادی اجتماعی بوده و دستیابی به توسعه ملی توجه به همبستگی، بخش صنعت و دانشگاه را ایجاد می‌کند.

خاکساری عنوان کرد: با نگاه به اسناد بالادستی و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی انگیزه این دانشگاه برای توسعه از تمرکز روی تحقیق و توسعه محض توسعه علوم کاربردی و ورود به دنیای کسب‌وکار افزایش یافته و در همین راستا نخستین رویداد صدرا(صنعت، دانشگاه راه اشتغال) با حضور صنایع و شرکت‌های بزرگ استان همدان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت شیشه همدان، شرکت قطعه سازان سینا، شرکت کنترل گاز اکباتان، شرکت تعاونی زرین بتن اکباتان، شرکت صنایع غذایی سحر همدان، شرکت شیر پاستوریزه پگاه، شرکت لیکا، شرکت هلدینگ ساختمانی خشت سبز، شرکت آروین پارس نیرو، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان مدیریت صنعتی، شرکت تعاونی تولید روستایی استان همدان، شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان، واحد فن‌آور به نگار، واحد فناور بهین رویش سبز، شرکت شتاب‌دهنده برازه، شرکت دانش‌بنیان آترین آذین فناور، گروه پژوهشی سنجش و تصحیح با بیومکانیک، رسانه همدان پیام، فرهنگسرای کسب‌وکار شهرداری، گروه رسانه و ارتباطات مرکز تندرستی و سلامت، شرکت تبلیغاتی اهورا در این رویداد حضور دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: آیین افتتاحیه این رویداد در ۱۶ اردیبهشت‌ماه برگزار و نمایشگاه جنبی به همراه برگزاری چند کارگاه مهارتی و کارآفرینی از برنامه‌های این رویداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری